part-11

272 11 4
                                    

gyzz...plz vote and comment....

========={{{{{{{{{============

"wo mere sath aisa kyu kar rahy hain zeba...kam sy kam ek bar to meri bat sunni chahiye thi na.." wo jab sy ayi thi bas zeba k sath lagi roye ja rahi thi...

"meri jaan tum es trh sy khud ko takleef mat do...main hun na ..main bat karungi unsey..main bataungi unhy ki wo ek galatfehmi ka shikar hain...main samjhaungi unhy..." wo usey khud sy lagaye uski pith thapak rahi thi...

"zeba tum janti ho..main ..main ab unky bina jeney ka tasavvur bhi nahi kar sakti..par.es bar main unhy majboor karky nahi balki unki marzi sy unhy pana chahti hun...wo..wo bahut achchy hain zeba..unky sath hoti hun to ek taheffuz ka ahsas hota hai...tumhy pata..is purey arsey mainy unhy unhy kitna pareshan kiya...main janbujh kar unky nazdeek hoti ...unhy mauka deti khud sy kareeb hony ka...par..par unhony kabi is chiz ka faida nahi uthaya...main biwi hun unki unhy pura haq hai mujh par ye janty huwe bi...unhony kabi mujhy chua tak nahi..." wo ussy alag hokar bed par chit let kar khoye huwe lehjy my boli..to zeba ko uski is halat par bahut takleef hui..kyunki jany anjany is sab ki zimmedar wo hi thi...

"sab thik ho jaega..mani.." zeba ny usey tasalli di...usny chupchap apni ankhe mund li...aur darwazy par khari sufiya ko sari bat samjh my agyi...

"hmmmmm..yahi sahi mauka hai war karny ka...us sadak chap ko rasty sy hatany ka...wo do taky ka ladka. muft my hamari property ka hissedar ban raha hai...main mani ko ussy alag karky kisi bady business man sy byahungi taki hamary business ko faida pahunchy.  " wo man hi man mansoobey banati muskura di..aur waha sy hat gayin...

=======================

"apki chai..." wo white chiffon ki frock pehny...jis pa red button lagey huwr thy asteen k border par black red grip nani hui thi..chiffon ka dupatta galy my daly giley balon k sath table par chai rakhty huwe boli..to dressing table k samny kharey haidar k  balon my chalty hath ruk gaye usney chor nazron sy ayiney my dikhty usky wajood ko dekha aur usky palatty hi fauran nazry pher li...

anadiya k hothon par muskurahat ring gayi...

"dekho main tumhy saf saf bata raha hun..mere muamlat sy bilkul dur raho tum hary ye sab karny ka mujh par ko......" wo apna jumla mukammal bhi na kar paya tha jab wo dhere dhere qadam uthati usky nazdeek ayi..aur badey haq k sath uski tie ki knot thik karny lagi...

"hmmmmm...ab thik hai..." wo badey aram sy uski shirt ki silvaten dur karny lagi...

"dekho tum ..baz ajao...warna... " wo kuch aur bolta ussy pehly dadi ki awaz usey hosh ki duniya my le ayi..

"ye kisse akely my jhagad rahy ho beta..." dadi k alfaz par wo chaunk utha ..phir jab nazry ghumayi to koi bhi nahi tha...wo hairan ho gaya apni halat par..sirf ek mahiney my wo uska itna adi ho gaya tha...

"beta kabi kabi apny dil ki bat man leny my hi bhalayi hoti hai.." wo usky kandhy par hath rakh kar narmi sy bolin...

"dadi ammi main chalta hun ..mujhy late ho raha hai.." wo unki bat nazarandaz karky file uthany laga..

"khud ko etni azeeyat kyu de rahy ho beta..." unky alfazon ny usky badhty kadam rok liye..

"ye azeeyat to paida hoty hi mere muqaddar my likh di gayi thi dadi ammi..ab ato main adi ho gaya hun iska.." is qadar tuta hua lehja tha ki dadi ka dil kat kar reh gay..wo tezi sy kamry sy bahar nikl gaya..aur unki ankho k kony bhig gaye ..

"allah teri maslehat tu hi janta hai...main bas tujhsy apny bachchy ki khusiyon ki dua karti hun...uski jholi my chahat k phool khila dena maula..." wo ankhy band karky ysky liye duwaen karny lagin...

TERE LIYE..जहाँ कहानियाँ रहती हैं। अभी खोजें