part-6

319 10 10
                                    

"kaha gayi yahin to rakhi thi mainy....." wo puri wardrobe ulat pulat kar k dekh chuka tha par uski file milkar na de rahi thi...

"belaa..belaaaaa.." wo zor sy chillaya to bela bechari jan hatheli par lekr bhagi chali ayi...aur thuk niglty huwe boli..

"gggg...jjjeeeee...sahab..." uski ghabrahat my awaz bi nahi nikal pa rahi thia..

"mera room tum saf karti ho na..." usny khookhwar bazron sy usy dekha to uski rahi sahi jan bi jati rahi

"jjjjj..jeee..sahab.." usny bamushkil alfaz ada kiye...

"meri file kal rat yahi par thi... par ab wo apni jagah par nahi hai...kaha hain file...jawaab do.." wo etni tez chikha ki dar k mary wo apni jagy sy hil gayi...

"www...wo..wo ..sahab...ma..mmm..main to abi ayi ..aaaap.. ka kkk..kamra anadiya..baji ny saf kiya hai...." wo kanpkapati awaz my boli..jabki samny kharey shalhs ka gussa dugna badh chuka tha....

"bulaaao usey...jaaaao ..." aur wo fauran waha sy apni jaan bachati bhagi...

"chorunga nahi main tumhy...bas dadi ki aad my bahut manmani kar li tumny..." wo apna mbl bed par patakhta hua bola...aur thodi hu der my  .wo jal tu jalal tu padhty huwe kamry my hazir hui....

"tumhy ye bat achchy sy pata hai na..ki main meri chizon ko idhar udhr karna pasand nahi karta hun...pata hai hai na...." wo apni lal nazry us par gaadty huwe bola...to wo bina uski trf dekhy sar jhukaye hi...bas ji bol payi...

"aur isky bawajood tumny meri chizon sy cherchar ki...ki na..." phir wahi lehja..par is bar usny nazry utha kar jawab diya...halanki dar ab bi uski ankho my maujood tha...

"muaaf kijiye...par mainy apki koi b chiz idhar sy udhar nahi ki..."

"jhoot mat bolo...meri file yahi par thi ...aur jab main fresh hokar bahar aya to wo apni jageh sy nadarad..." wo thoda usky nazdeek badha to usy apni sans rukti hui si mehsus hui...

"mmm...main sach keh rahi hun yaha par koi file nahi thi" wo ek ek kadam pichy ki trf badhti ja rahi thi aur wo aur usky nazdeek hota ja raha tha ..

"tumhari himmat bi kaisy hui meri chizon ko hath lagany..ki..bolo...." usny anadiya ki kalayi etni zor sy pakdi ki dard ki ek shadeed leher uthi...

" usny anadiya ki kalayi etni zor sy pakdi ki dard ki ek shadeed leher uthi

ओह! यह छवि हमारे सामग्री दिशानिर्देशों का पालन नहीं करती है। प्रकाशन जारी रखने के लिए, कृपया इसे हटा दें या कोई भिन्न छवि अपलोड करें।

"aaahhh...plz mujy choren..mujy takleef ho rahi hai ...main sach keh rahi hun...mainy apki koi file nahi uthayi..." wo karaahti hui boli...dard k marey uski ankhe bhar ayi..par us patthar dil shaks par to jaisy koi asar hi na tha...

"meri ek bat bahut achchy sy apny zehen my bithalo....ayinda agr meri kisi bi chiz ko hath lagaya to main tumhara wo hal karunga ki khwabon my bi tumhy mera chehra nazar ayega...tum do takey ki ladki tumhari himmat bi jasy hui meri wardrobe ko hath lagany ki...batao mujy aur kya kya churaya hai tumny..." wo khookhar nazrey uspar gadhaty huwezeher  bujhy teer us par barsany laga ...par chori ki baat par to jaisy kisi ny anadiya ko bich chaurahy par lakr jutey lagaye aisa mehsus hua...sarey alfaz jaisy galey my hi dam tod gaye...ankhy buri trh barasny lagin..usny ek jhtky sy usy khud sy dur dhakela...aur roty huwe mu par hath rakh kar waha sy bhagi..jabki us patthar dil shaks ys wakt ajeeb sa laga wo sakit sa usey jata dekhta raha...ki tabi mbl ki ring baji. ..

TERE LIYE..जहाँ कहानियाँ रहती हैं। अभी खोजें