"assalamu alaikum... main ap sabsy tahe dil sy muafi chahti hun..kuch masroofiyat ki wajah sy update my itna wakt laga..ummeed karti hun ki ap sab mujhy muaf kar dngy inshaallah...
########################
wakt apni raftar sy guzar raha tha aur es guzarty wakt k sath kafi badlaw bi aye thy jo in charon ki zindagi my kahin na kahin unky haq my behtar hi ho raha tha..par ye bi sach hai ki khushiyon k phool k sath kuch gham k kanty bi hoty h..jinki chubhan hamy bahut takleef deti hai..un charon ko sath rhty aj ek mah ho gaya tha..dekhty hain ab enki zindaghi agey kya modh leti hai...
###########################
" apki chai.." usny cup table par rakha..jiski awaz sy jahangeer ny sar utha kar dekha to nazro ny platny sy inkar kar diya ..wo safed rang ki kurti my balon ko khoky huwe halky make up k sath bahut dilkash lag rahi thi...wo usky is trh sy dekhny par ghbra gayi...

"chai.." wo gala saf karky dhimi awaz my boli to jaisy wo hosh my aya aur phir apni harkat pr sharminda hota apny balon my hath pher gaya..

"oo..ha..thank you...."
"shit yar shit ,shit,shit.....uffff... in harkaton ny to mujhy kahin ka ni chorna..kya soch rahi hogi mere bary my imaniya?" wo mn hi mn khud ko jhidak raha tha..
"my god...ye kya ho jata h mujhy..kaha to main itni bold bnti phirti thi ..ki ladky mujhsy sharma jaty aur ab halat to dekho jahangeer k nazar bhar dekhny par hi mano dil sina cheer kar bahar hi ajaega.....uffff ..allah agr zada din aisi halat rahi to pakdi jaungi..." wo apny dupatty ko ungliyon pr lapet rahi thi.....
"hmmmm...main tumsy kuch bat karna chahta hun..." wo abi kmry sy bahar ja hi rahi thi jab jahangeer ki gambheer awaz ny usy rukny par majboor kar diya...wo mudhi aur sawaliya nazron sy usy dekhny lagi...
"yaha baitho.." usny bed par usky liye jagah banayi...jaha wo kisi robot ki trh baith gayi...
"dekho imaniya..main ab is chuhay billi k khel sy tang agaya hun...hamary samny hamari puri zindagi padi h..aur main nahi chahta hmusy is trh zaya karen."
"matlab..? wo nasamjhi k andaz my boli..
" matlab ye ki kya tumhara faisla ab bi wahi h..jo pehly tha.." uska lehja ab bi waisa hi tha pr andr dil zoron sy dhadak raha tha ki jany wo kya jawab dy...
"mera faisla? kon sa faisla....ap kis bary my bat kar rahy hain..."
wo hairany sy ankhy badi karky usy dekh rahi thi..."wahi faisala jisky mutaallik tumhari ma ny mujsy bat ki thi.." ab hairan hony ki bari uski thi..
"oooh..to ab ap mere kndhy par bandook rakh kar chalana chahty hain.." wo ankhy suked kar gussy sy boli...
"kya kaha tumny main tumhary kndhy par bandook rakh kar chala raha hun....ary tum bhul gayin ki apni ma ko kya keh kar bheja tha tumny.." wo sina tan kar khada ho gaya..
"ha ha bataiye..kya kaha tha mainy..." wo bi usky samny akhadi hui...
"oooo...to ab ye bi main bataun.." wo dant pees kar bola...
"jab ilzam ap lagaengy...to bataengy bi ap hi....aur waisy apja khud k bary my kya khyal hai ha....mainn....main...bojh hun apky upar...ye rishta ap ghaseet rahy hain...yahi. kaha tha na apng mamma sy..." usky gal par ansu ludhak gaye...
"kya.....? main....mainy...ary talaaq ki bat to tumhari ma ny ki thi...tumhi ny to unsy kaha tha..ki tum ab es rishty my mazeed nahi bandhi rehna chahti..." wo harani sy sab kuch keh raha tha jab ki wo tk jaisy patthar ki ho gayi thi...
आप पढ़ रहे हैं
TERE LIYE..
RomanceZINDAGI GANWA KAR BI JO ZINDAGI MILE,HAR KHUSHI MITA KAR BI JO EK KHUSHI MILE, TO MANG LUN TERE LIYE.... DIL AGAR JALA KAR BI JO ROSHNI MILE,JISM-O- JAAN MITA KAR BI JO EK HANSI MILE,TO MANG LUN TERE LIYE....