"Hi babe..dont you miss me? I miss you so much damn. See you later. Much love by...L??" Apakah?Siapa yang tulis surat ni?
Asal rindu aku pulak ni?
Penah ke aku kenal dia?
What de pisshhhhh!!!Lepas baca surat yang aku dapat daripada akak senior tu, terus aku koyakkan kertas tu. Tak sanggup aku tengok dan ingat isi2 tersurat dalam kertas tu. Geli geleman jek. Siapa jek nak rindu aku yang tak berapa nak hots ni? Dah la tak bagi nama. Kalau nak pedajal member pon tak kan lah sampai nak bagi surat bagai. Aku bukannya ada crush pon kat fakulti ni. Pelik benor leh.
~ting~
Izz Naziminakmati
Iya,jom teman aku gi wayang sok! Free tk? Jom la🙁You
Bila? Kol bape? Citer apa? Lanje ahh!Izz Naziminakmati
Okey aku lanje. Kau dh tak majok kan ni? Em..kol 12? Ofc lah esok.Apakah? Aku lupa yang aku merajuk dengan dia?!!! Jatuh maruah kurr!
Izz Naziminakmati
Iya!! Asl bluetick jekIya! Majuk lagi ke?
Sorry lah weh :(
Weh aku rindu kau nih!
Pahal mamat ni tiberr nak rindu aku pulak? Buang tebiat ke apa? Nak maafkan ke tak aeh? Tapi..orang dah ajak tengok wayang,offer belanja tiket lagi. Makan mesti dia nak lanje gak. Peluang keemasan kot! Terima jek lah!! Ingat member susah senang!
Izz Naziminakmati
Iya!!😫Balas lah!!
Nape ni?
You
OkayIzz Naziminakmati
Okay? Betul ni okay? Kau dah maafkan aku ke? Bestie? Siyes?You
Ye lah!! Nanti kau peras menonggeng pulak aku palau kau.Kau jgn byk tnya! Aku cancel kang.
Balasan lanje aku makan esok!! Kalau tak aku sumpah kau!!
Izz Naziminakmati
Okay2..tqsmJumpa esok pakai bju lawa2 tau!
Kapel t-shirt jom?
You
Wat pe? Kita bukannya kapel pon.Oh..bestie?
Izz Naziminakmati
Haah! Tu lah aku nak cakap. Maklumlah..baju tu kan senanye baju kapel.Hehe.
Okay bye.
You
Acah. Bye.Keesokan harinya..
"Bapak lama kau bersiap! Ni pakai baju ke..bakor baju ni?" Jenuh aku tunggu dia. Dah nak dekat 20 minit!
YOU ARE READING
Waiting You
Random"Aku nak jumpa saka tu" Ehh tiber Eff ni. "Boley je tapi tula aku lupa nak mintak number kat Angsana tu..takut punya pasal der" "Haishh kau ni nak kata bodoh tak, bebal lagi la mintak simpang la. Si Angsana tu saka. Saka mana ada phone gila!!" Eff s...