Damla tepemde dikilmiş yorganımı çekiştiriyordu. Allah'ım 2.anne vakası...!!!
- Damla noluyo dellendin mi?dedim uyku dolu bir sesle.
- Hadi kalk yarım saattir seni çağırıyorum kahvaltı yapıp çıkacağız...
- Nereye , diye sordum saf saf.
Damla gözlerini devirdi:
- Sen benimle kampüse gelmeyecek miydin ya hani?
Off bir de o iş var di mi??
- Aaaa.. Evet yaa...Ama şimdi geç olmuştur...,deyip yorganı kafama çektim.
Damla birden yorganı kaldırınca kendimi elektroşok verilmiş gibi hissettim..!
Dün 10 saat neler yaşadım ben insafsız!!!!!
- Yok öyle uyumak kalk giyin miskin miskin evde oturulmaz gün boyu...
- Öff tamam bee...
Damla gülerek odadan çıktı. Ben de valizimden siyah kot pantolonumu çıkardım. Beyaz tişörtümün üzerine kot ceketimi de geçirdim. Kumral-sarı arası bir renkte olan dalgalı saçlarımı açık bıraktım. Ardından aşağı indim.
Aşağı inince Damla bana bakarak ıslık çaldı:
- Vay bee analar neler doğuruyor??!!
Kahkaha atarak yanına gittim:
- Onu sana demeli...
- Bırak şimdi beni şu boya bak yaa...Görkem sen bırak pilotluğu moda dünyasına atıl ...
- Hadi oradan ,dedim kıkırdayarak.
"Pilotluğu bırakmam için 20 kutu hap içmem lazım... "- Tamam hadi ye şunları ben hocaya mesaj attım seni bekliyorlar. Dersim 1 saate başlıyor..
*******
Kahvaltımızı yaptıktan sonra dışarı çıktık. Kampüs yakın olduğu için yürüyerek gidiyorduk.
Kampüse girip bir binanın önünde durduk.
- Bak burası benimki de ilerde...
Beni kolumdan tuttuğu gibi içeri soktu.
Görevliyle İngilizce konuşmaya başladı:
- Ben bir arkadaşımı getirmiştim kendisi yardımcı pilot. Haber vermiştim aslında..
- Üzgünüm burada kayıtlı olmayan öğrencileri alamıyoruz...
Derken ileriden orta yaşlı bir adama geldi. Görevlinin kulağına bir şeyler fısıldadı.
Ardından bize döndü:
- Damla arkadaşını benimle tanıştırmayacak mısın?
- Tabii ki. Arkadaşım Görkem. Türkiye'den dün geldi. Kendisi yardımcı pilottur. Çok da başarılı bir uçuş gerçekleştirdi. Aslında henüz öğrenci ama o kadar iyi ki ona deneme yaptırdılar. ..
Damla beni öve öve bitiremedin sen de maşallah!!! Neymişim ben bee... Egoyu tavan yaptırma şimdi..
Damla nihayet beni övmesini bitirince sustu.
Ardından adam elini uzattı:
- Memnun oldum Görkem...Ben Furkan Sinanoğlu. Burada öğrencilere pilotluk eğitimi veriyorum. Bugün bizimle derse katılmak ister misin?
Gülerek elini sıktım:
- Ben de memnun oldum Furkan Bey. Tabii ki isterim sizden öğreneceğim çok şey var..
Damla dışarı çıkarken ben de Furkan Hoca ile yürüyordum.
Sonunda sınıfa geldik.
Öğrenciler dikkat kesilmiş bana bakıyordu.
Furkan Bey İngilizce konuşmaya başladı:
- Arkadaşlar Görkem Türkiye'den geldi. Bugünlük bizimle beraber ...
Öğrencileri selamlayıp arka sıralara doğru yürüdüm.
Bana uzaylı görmüş masum köylü bakışı atıyorlardı. . Şu an gülmemek için kendimi zor tutuyorum...!
*****
Ders bitiminde kendimi enerji dolu hissediyordum. Çünkü hocanın sorduğu en kıl sorulara cevap verebilmiştim.
Furkan Hoca-artık Bey demiyorum - benimle bir şey konuşacağını sòylediğinde yanına gittim.
- Görkem şimdi belki çok erken ama yine de söylemek isterim. Senin havacılığa özel bir düşkünlüğün var ve bunu görebiliyorum. Yani zamanını sen bilirsin ama burada kendini geliştirebilirsin. Türkiye'de çok fazla imkan yok. Burada beraber çalışabiliriz...
- Aslında bunu ben de düşünmüyorum değil. Ama orada ailem var ve onlara da fikrini sormam gerek.
- Tamam kararı sen verirsin her zaman.
- Teşekkür ederim , diyerek dışarı çıktım.
Bu resmen ayağıma gelmiş bir fırsattı. Yine de düşünmeliydim.
WhatsApp'a girip Damla'ya mesaj attım:
"Neredesin?"
Hemen cevap geldi:
"Çaprazındaki beyaz renkli binadayım sen bekle ders birkaç dakikaya bitiyor. "
Telefonu kapatıp dediği binanın önünde beklemeye başladım.
Sonunda zil çaldı.
Onlarca öğrenci bahçeye akın etti.
Telefonuma Damla mesaj atmış mı diye bakıp tekrardan kaldırdığımda şok oldum...!
O vardı...
*****
Herkese selam arkadaşlar. Görkem'in kimi gördüğünü az çok tahmin edebiliyorsunuzdur herhalde.
Şu an nadir kitabımı okuyan kişilerden olduğun için benim ićin çok önemlisin.
Senden ricam eğer beğendiysen hemen alttaki yıldız kısmına basıp oy kullan.Yb bugün veya yarın gelecek ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TÜRBÜLANS
General FictionUçak kalkarken hissettiğimiz , sanki içimizde bir şeyler uçuyormuş duygusu... Uçak sakince gökyüzünde kendine yol çizerken aldığımız haz... Havada süzülürken ani bir sarsıntı... TÜRBÜLANS... Bana hissettirdiği şey buydu.Gözlerime bakarken kalbimi t...