Hemen kapıdaki siyah arabaya baktım. Ve canımın içlerini gördüm...
Babam bana doğru gelirken kollarını açmıştı:
- Prenses...Hoşgeldin kızım, diyerek bana sarıldı.
Arkadan Kayra göründü:
- Abla , baktın mı?
- Ney??!!
- Demiştim ya hani!!!
Salak ,ablası yeni gelmiş bu kız peşinde...
- Hee baktım çok güzeller. Ama hepsi "Ben Kayra'ya bakmam "dediler. Şansına küs kardeşim...
Kayra gülerek yanıma geldi. Bana sıkıca sarıldı. Salak malak ama seviyorum uyuzu:)
Annem "Görkeeemm..."diyerek ağır çekimle adımı uzatarak yanıma geldi. Bana sıkıca sarıldı.
Yahu hiç kimse anne gibi sarılamıyor cidden. Kimse annemin sıcağını hissettiremiyor bana...Onun gibi sahiplenemiyor...
******
Eve gittiğimizde hemen valizimi yerleştirip duşa girdim. O kadar yorgundum ki The Walking Dead'in yeni sezonu için beni oyunculuğa alabilirlerdi. Makyaja falan da gerek yok...
Ayıcıklı geceliğimi giyip yatağıma uzandım. Canım yatağım seni bile özlemişim yaa...
Tam derin uykuya dalacakken telefonun o "Dııııttttt!!!!" diye iğrenç sesi geldi. Kardeşim bir salın ya uyuyamıyoruz..!!!
Oflayarak telefona baktım:
Buğra isimli kişiden bir yeni mesaj:
" Kanka geldin mi İstanbul'a?"Ardından bir bildirim sesi daha
Duru isimli kişiden bir yeni mesaj:
"Bal peteği geldin mi?"Tam cevap yazacakken bir tane daha:
Ozan isimli kişiden bir yeni mesaj:
"İndin mi knk? "Yüzümde arsız bir gülümseme meydana geldi. Duru , Ozan ve Buğra benim çocukluk arkadaşlarım. Küçük bir çete gibiydik. Mahallede adımız çıkmıştı. Her türlü haylazlığı yapardık. Şimdiye kadar hiç ayrılmamıştık. Hepimiz kardeşiz...
Tek tek cevap yazmaktansa WhatsApp grubu açtım.
Görkem:"Geldim kardeşim geldim😂 hepiniz üstüme çullanınca grup açtım "
Duru:"Bal peteği sen yorgunsundur şimdi ya.."
Ozan:"Vayy kardeşim, New York'tayken mesaj atmasak konuşamayacaktık ... "
Görkem:"Topu topu 4 gün..😂"
Buğra:"Hoşgeldin kank. Ben diyom ki yarın boşsanız cafeye gidelim"
Buğra:"Görüşemiyoruz kaç yıldır"
Ozan:"Abi sallama geçen hafta PUBG oynadık."
Duru:"Haa hatta Buğra ve Görkem'i ezmiştik jshdjdj😆"
Görkem:"Tek olsam sorun yoktu da Buğra kankam sağolsun beni 8 kere öldürdü. Sözde aynı takımdayız..."
Buğra:"Abi biz Call Of Duty oynuyorduk. Battlefield oynuyorduk. PUBG ne? "
Ozan:"Tamam knk ağlama😆"
Küçük bir kahkaha attım. Bunlara can feda valla...Şunlara bak yaa..
Görkem:"Ben çıkıyom millet. Uyuyacağm👊"
Ardından telefonu kapatıp derin bir uykuya daldım. Normalde hayal kurarak uyurdum (uçak hayali beyaz atlı prens değil:D)Fakat vücudum yeterince yorgundu...
******
Sabah gözlerimi açtığımda saat 11.16 idi. İçimden lanetler savurarak yataktan kalktım. Size de oluyor mu sabah yataktan kalkınca böyle ayağınızın buz gibi parkeye değince içinizin ürperdiği?
Ben her sabah aynı acıyla kalkıyorum işte...
Tişörtümü giyip üstüme mavi kapşonumu geçirdim. Siyah pantolonumu da giyip aşağı indim.
Beraber güzel bir kahvaltı yaptık. Cidden ben böyle aile kahvaltısını çok seviyorum...
Kayra konuşmaya başladı:
- Ee abla Damla Abla nasılmış?
Kafamı eğerek ona baktım.
- İyii..De sen napacan?
- Hiiçç, şimdi Damla Abla'nın kız arkadaşları da vardır ya. Tanışmak güzel şey yanii....
Gözlerimi devirerek bir yandan da gülerek reçele uzandım.
Bu çocuk adam olmayacak vallaha..
Kayra aslında çok cool bir çocuk. Hatta okulundaki kızlar resmen onun ağzına düşüyor.
Ama gel gör ki beyefendinin yabancı kızlara ilgisi var..!
Evet o tam bir salak😂😂😂
Ama kardeş işte. Canının canı...
- Haydi ben kaçtım, diyerek ayaklandım.
Gruba mesaj attım:
Görkem:"Ben çıkıyom kafede buluşuruz millet..."
Buğra:"Tm."
Ozan:"Tamamdır kank"
Duru:"Ben de çıktım bal peteği"
Kulaklığımı takarak yürümeye başladım. Çünkü yürümek bana hep iyi gelirdi. Nedenini bilmediğim halde içimde bir sıkıntı vardı.
Ve yürümek yine iyi gelmişti...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TÜRBÜLANS
Ficción GeneralUçak kalkarken hissettiğimiz , sanki içimizde bir şeyler uçuyormuş duygusu... Uçak sakince gökyüzünde kendine yol çizerken aldığımız haz... Havada süzülürken ani bir sarsıntı... TÜRBÜLANS... Bana hissettirdiği şey buydu.Gözlerime bakarken kalbimi t...