Eve gidip bir güzel üstümü değiştirdim. Kafamı yastığa koyar koymaz uykuya dalmayı düşünüyordum fakat olmadı...
Uyku hayallerimin katili annem aşağıdan sesleniyordu:- Görkeemm!!! Uyudun mu kız?
Bıkkınlık ile cevap verdim :
- Heee....
Biraz sonra annem odanın kapısında belirdi. Elleri önlük takılı belindeydi. Saçlarını sıkıca toplamıştı. Ayağında da ponponlu ev terliği olduğuna göre kesin döktürmüştü yine valide sultan!!!
- Kız insan uyuyorsa ses vermez onu becer bari,dedi annem ciddi ciddi.
Hayretle gözlerimi açtım:
- Yaa anne cidden mi? Sana minnetlerimi sunuyorum beni aydınlattığın için...
- Bak bir de dalga geçiyor hala. Kalk kız salatayı yap!!!
Bir an ağzından istemsiz çıkan bu teklife pişman olmuş gibi dudaklarını ısırdı annem.
Evet anne ,hayatının hatasını yaptın😆!!!
- Emin misin anne, diye sordum tek kaşımı kaldırıp sırıtırken.
Annem pes etti:
- Off kız vallaha senle çene çalınmıyor. Hayır ev işlerinde beceriksizsin, yemek yapmakta yüz karasısın, çamaşır bulaşık katmıyorum zaten. Yeminle salata yap diyemiyorum...Mazallah içine tuz niyetine her şeyi katarsın...Kimden aldın ki bu beceriksizliği? Babandan tabi kim olacak zaten........
Annem söylene söylene gittiğinde uykum çoktan kaçmıştı. Alem kadındı valla...Ne uyku bıraktı ne rahat...Söylendi söylendi gitti😂sinirim bozuldu bir şey de diyemiyorum...!😂
*****
Aşağı inince annemin cidden Şef olabileceğini düşündüm. Kadın 45 dakikada 5 çeşit yemek hazırlamış yahu!!!
Master Chef'i sunan acemiler annemle yarışamazlar bile...:) O denli yani...
Yemeği yerken bir yandan da konuyu açmak için fırsat kolluyordum.
- Anne, dedim sesimi incelterek. Sonra söylemekten vazgeçip beni duymamış olmasını umdum.
Aşk olsun!!! Anne denilen varlık öyle yücedir ki bırak seslenmemi, düşüncelerimi bile duyar!!!
- Hı?
Artık konuya dalmalıyım dedim:
- Ben New York'ta Damla'nın üniversitesine gittim. Pilot okuluna...Oraya beni davet ettiler kendimi geliştirmem için...
Farkındayım bu fazla bodoslama oldu..!
İlk şoku atlatan babamdı:
- Ney??!!!
Babamın tepkilerini anlamak çok zor. Mesela şu an sevindi mi kızdı mı bilemiyorum...
Sonra birden kocaman kahkaha attı:
- Görkem New York espri yeteneğini çürütmüş. Kız hay Allah!!!
Anam işler kızışacak vallaha!!!
Babam hala gülerken ters ters ona bakıyordum:
- Baba , şaka yapmıyorum ki!!!
Babamın gülümsemesi yüzünde dondu kaldı.
- Görkem saçmalama!!! Ne işin var yurt dışında???
- Baba burada kendimi geliştirmeme imkan yok sen de biliyorsun...
- Kızım tamam da erken değil mi?
Annem katıldı tartışmaya:
- Yahu ne erkeni? Millet çocuğunu lisede gönderiyor bizimki üniversiteyi bitirecek neredeyse...
Yürü be anne!!! Kadın dayanışması diye buna derler..
Bir dakka ya annem gitmeme dünden razıymış..!
Beni postalamanın derdindeymiş yaw!!! Öyle olsun Lale Sultan!!!
- Görkem, dedi annem bana bakarak."Biraz kendini geliştirsin,açılsın. Açıkçası ben de böyle bir şey olmasını bekliyordum... "
Kız anne!!! Lale Hanım'a bak sen!!!
Babam biraz olsun sakinleşmişti:
- Yok o yüzden değil de.....Ne bileyim ani oldu işte...
- Aman baba sürekli buraya geleceğim zaten...
- Kızım peki nerede kalacaksın?
- Bir kaç gün Damla'da kalırım. Sonra ev bakarız. Yurt da olur aslında..O kısmını tam düşünmedim sen hele kabul et...
Babam zor da olsa ikna olmuş gözüküyordu:
- Haklısın Lale...Bizim yanımızda en fazla ne kadar gelişecek?
- Yaaa Serkan...Kızımız salata yapmayı bile beceremiyor...
Gözlerimi devirdim...
Ulan salata senin yüzünden bütün lafları yedim ha!!!
- Madem anlaştık, ben mesaj atayım o zaman...
Tabii biz bunları konuşurken Kayra tıkınıyordu. Alayla sordum:
- Sen ne diyorsun pek sevgili kardeşim olan Kayra şahsiyeti?
Kayra bana bakıp baş parmağını kaldırarak onayladı. Malum ağzı dolu..!
Odama çıkıp Furkan Hoca'ya mesaj attım. 25 dakika sonra cevap geldi:
Furkan Hoca:"Çok sevindim Görkem. En yakın zamanda görüşmek dileğiyle..."
Ardından Damla'ya da mesaj attım.
Sonra aklıma bizim tayfa geldi.
Sıkıntıyla dudağımı ısırdım. Onlara söylememiştim ki!!!
Gruba girip yazdım:
Görkem:"Gençler yarın PUBG oynayalım mı.....?"
Konuya bir yerden girmem lazımdı....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TÜRBÜLANS
General FictionUçak kalkarken hissettiğimiz , sanki içimizde bir şeyler uçuyormuş duygusu... Uçak sakince gökyüzünde kendine yol çizerken aldığımız haz... Havada süzülürken ani bir sarsıntı... TÜRBÜLANS... Bana hissettirdiği şey buydu.Gözlerime bakarken kalbimi t...