Igoralá pov.
Alszik. Ilyenkor a leggyönyörűbb. Olyan bèkés és nyugodt. Az pedig, hogy a mellkasomon pihen csak mégjobbá teszi az éjszakát. Minden éjjel itt fekszem vele és nézem ahogy alszik. Többször előfordult, hogy rémálmai voltak így itt akartam lenni ha gond lenne. Be is következett mert hirtenem mocorogni kezdett majd rémülten felsikoltott. Rázogatni kezdtem, hogy ébredjen fel, de szegénykém teljesen kiborult.
- Nem! Nem! Állj! Ne!
- Vladimir! Ébresztő, angyalom! Kellj fel! - ráztam tovább, de még mindig semmi.
- Ne, csináld! Hagyd abba! Ez fáj! - sikította. Tehát megint arról álmodik. Szegénykém. Nem maradt más választásom mint, hogy óvatosan, de még határozottan adjak neki egy pofont. Ez hatott. A szeme kipattant és zihálva meredt az arcomra. Mellé másztam és szorosan magsmhoz öleltem.
- Semmi baj, angyalom. Semmi baj. Itt vagyok. Csak egy rossz álom volt, semmi baj. - simogattam hátát. Nagyon sírt, de szerencsére hamar megnyugodott miután realizálta, hogy tényleg csak egy álom volt.
- Jó, hogy itt vagy. - bújt bele a nyakamba, amin nekem muszály volt elmosolyodnom. Az orrán kifújt levegő csiklandozta a nyakamat és az apró körök, amiket a hasfalamra rajzolt, beindítottak. Lassan hajoltam az ajkaira, hogy sejtse mit akarok. Már eltelt több mint két hónap azóta. Nekem pedig egyre nehezebb visszafognom magam. Egyszer már előfordult, hogy álmában olyan helyeken simogattam ahol nem lenne szabad, de ez csak újabb rémálmot okozott. Nem az ő hibája, hogy nincs élvezetes tapasztalata a szexben, hanem az enyém. Mert a helyett, hogy én finoman bevezettem volna ebbe a mennyhez hasonló világba, elfutottam és ott hagytam a bátyámnak, aki aztán erőszakkal elvette tőle az ártatlanságát. Arra eszméltem, hogy lihegve szétválunk mert elfogyott a levegőnk. Nem bírtam ki és felé hajolva a hátát kezdtem simogatni, a pólója alatt miközben apró puszikkal hintettem be a nyaka minden szegletét. Kissebb hangokat eresztett ki a torkán és hallottam ahogy nyel egyett.
- Annyira puha a bőröd. Kívánlak téged, Vladimir!
YOU ARE READING
Szerelmem a démon (Befejezett)
Romance- Mi vagy te? - Az aki elrabolja a te ártatlanságod és a tulajdonává tesz! Egy démon és egy halandó szerelme. Jó olvasást!!!