✡Huszonegyedik✡

5.8K 354 11
                                    

Igoralá pov.
Eljött a bál napja. Egyben az én angyalom születésnapja. Ma lett 20 éves és szinte a démontársadalom minden tagját meghívtam a bálra. Vorrant kivéve. Lementem a terembe, ahol már gyülekezett a népség. Üdvözöltem egy párat majd elvettem egy pezsgőt és szinte egy korty alatt felhajtottam.
- Igoralá, kedvesem! Hol marad már az a szépséges, halandó fiú, akiről annyit meséltél? - jelent meg a nagynéném, az apám huga.
- Nem tudom! Szerintem még öltözik, de... - leesett az állam és elakadt a szemem. Vladimir állt az ajtóban, gyönyörű arany ruhaban és fejdíszben.

 Vladimir állt az ajtóban, gyönyörű arany ruhaban és fejdíszben

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Odaálltam mellé és a karomat nyújtottam mire úgy megmarkolta a ruhámat mintha az élete múlna rajta

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Odaálltam mellé és a karomat nyújtottam mire úgy megmarkolta a ruhámat mintha az élete múlna rajta.
- Ne engedj el! - suttogta könyörgő hangon. Szóval csak ideges szegénykém. A kezére tettem az enyém es a szemébe néztem.
- Soha. - ezzel léptünk be a tömegbe.
Sokan azonnal letámadták és elkezdték kérdésekkel bombázni. Az viszont furcsa volt, hogy az angyalom most még a szokásosnál is sápadtabb volt. Ha mondhatok ilyet, akkor egy vámpírral versenyzett, de beadtam annak, hogy csak ideges. A nagynéném szinte oda furakodott hozzánk és a karmai... Mármint a kezei közé kapta.
- Na, had nézzem! Csodaszép szemek, karcsú test, finom vonások és... - nezett melyen a szemebe mire Vladimir kínosan elmosolyodott.
- És gyönyörű mosoly, óh igen! Pont megfelelő Igoralának! - tapsikolt mint egy kisgyerek. A nagybátyam is megjelent es egy szoros ölelésbe vonta.
- Gyere ide, kedvesem! - arra azonban nem számítottam, hogy Vladimir viszonzas helyett megpróbálha eltolni.
- Uram... Kérem, nem vagyok túl jól... - nyöszörögte szegenykém. Azonnal a megmentésére siettem es kiszedtem a nagybátyám öleléséből, de amint ez megtörtént elrohant. Utana eredtem és a mosdóban találtam meg, amint épp kiadja a reggeli étkezést. Odarohantam mellé.
- Angyalom! Nyugalom, lélegezz! - kezdtem el a hátát simogatni. Mikor végre abbahagyta felhajtotta a fejét.
- Oké! Azt hiszem nekem végem! - támaszkodott meg a mosdókagylón.
- Miért, kedvesem? Biztos csak ideges vagy.
- Nem, nem ideges! - jelent meg Horatius. Én csak értetlenül néztem oda - vissza közöttúk majd Vladimir megfogta a kezem és a hasára vezette. Mikor pedig felfogtam, hogy mit akar ezzel mondani majdnem elbőgtem magam.
- Ez... Ez, hogy...
- A dédnagyapámnak először nem nőtől született gyereke. Ő maga is képes volt rá. Miután visszatért tőled, szerelmi viszonya volt egy vidéki férfival, akitől teherbe esett. Miután ez kiderült a szülei nem eshettek szégyenbe, így lelökték a lépcsőn az öt hónapos terhes fiukat, akinél így korábban megindult a szülés és holtan hozta világra a gyerekét. Miutan ez megtörtent hozzá adtak egy nemeslányt, aki gyereket szült neki. Innen idul az én vérvonalam. Négy éve derült ki, hogy örököltem a génjeit, mi szerint en is képes vagyok egy gyerek világrahozására. Terhes vagyok, Igoralá. A te gyerekeddel. - fejezte be a történetet. Köpni - nyelni nem tudtam erre az egészre.
- Varjunk csak! Mikor derült ki, hogy te terhes vagy?
- Tegnap, Horatius jött rá
Aztán megbizonyosodtunk róla. Sajnálom, hogy nem szóltam, de... nem fejezte be mert rátapadtam az ajkaira. Mikor elvaltunk értetlenül nézett rám.
- Kedvesem! Ez a legcsodálatosabb hir, amit valaha közöltek velem! - sírtam el magam örömömben mire a nyakamba ugrott.

Szerelmem a démon (Befejezett)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora