✡Első✡

16.9K 624 41
                                    

A nevem Vladimir Forrosen és most épp a végzetem felé tartok.
A mai világban az emberek elfordultak istentől és a démonokat kezdték el tisztelni. Sok áldozatot mutattak be ezeknek az isteni hatalmú lényeknek, különféle paktumokért. Az én apám és anyám, továbbá a két testvérem egy ilyen szekta tagjai és én is az lettem volna, ha a vezető nem dönt úgy, hogy a szépségem és az ártatlanságom miatt, igen, szűz vagyok, én leszek a tökéletes áldozat Igoralá - nak, a szenvedélyek és vágyak démonjának, aki fiatal fiúkba lett szerelmes halandók közt tett utazásai során. Eddig minden évben egy ártatlan fiú lelkét küldték el neki véráldozaton keresztül. Most én is ilyen áldozat leszek. A bátyáim határozottan ellenezték a dolgot, a szüleim viszont azzal győzködtek, hogy ez nagy megtiszteltetés, de nem volt beleszólás.
A kocsiból kiszállva vementünk a templom szerű épületbe és a kapuban rám adták a szertartási köpenyt.

A kocsiból kiszállva vementünk a templom szerű épületbe és a kapuban rám adták a szertartási köpenyt

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Majd bevezettek egy emberekkel teli oltárhoz. Mindenki egy gyertyát tartott a kezében és valami ima szerű szöveget mormolt. A tömegben megláttam a szüleimet és a két bátyámat, akiknek könnyes volt a szeme. Őket sajnáltam, de a szüleim iránt már egy egy csepp szeretet sem maradt a szívemben.
Lefeküdtem a démoni csillag közepébe, amit gyertyákkal kiraktak. Az imát egyre hangosabban kántálozták és hirtelen mindenki a magasba emelte a gyertyát, majd megláttam ahogy a vezető felém áll egy hosszú tőrrel a kezében. Ő is mormolt valamit és a magasba emelte a kést. Ez hát a vég? Valahogy nem így képzeltem el, de már úgy is mindegy. A kántálás egyre hangosabb és hangosabb, a vezető már épp készült leszúrni mikor hirtelen a gyertyákból zöld fények törtek elő. A tömeg elhallgatott én azonban a csillagban maradtam. A fények úgy pattogtak mint a tűzijáték. A csillag amiben álltam lángolni kezdett majd egy füstörvény közepén találtam magam. Senkit és semmit se láttam, de éreztem ahogy egy erős kar magával ránt és aztán minden elsötétült.

Szerelmem a démon (Befejezett)Where stories live. Discover now