✡Harminchetedik✡

4.1K 267 12
                                    

Igoralá pov.
Ha valaki az oltár előtt áll és vár, gondolkodni kezd. Vajon helyesen cselekszem? Vajon boldoggá fogom tenni? Vajon jó férj leszek? Ezek a gondolatok szint csomót kötnek a gyomromba, de minden kételyen szerte foszlik mikor felszólal az induló és belép a gyönyörű ruhájában. A fátyoltól nem látom az arcát, de tudom, hogy gyönyörű. A gyűrűket Rollan hozza be, Hannával a karjában. A virágyokat pedig Horatius szórja előtte, a kezeiben Laurával. A lànyokon egyforma pici piros ruha.

Ez az én gyönyörű családom és velük akarom leélni az életemet, ha kell örökké

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ez az én gyönyörű családom és velük akarom leélni az életemet, ha kell örökké. Örökkké és még azután is. A szertartás kicsit elhúzódott, de alig vártam a vegét, amikor már vegre a férjemnek mondhatom és felhúzva az ujjára a gyűrűt megcsókolhatom. Mire észbekaptam a sáman már kérte a gyűrűket. Óvatosan elemeltem a kissebbet, futólag adtam egy puszit Hannának, majd felhúztam az ujjára. Ezt ő is megismételte, így már mind a kettőnk kezén, ott díszelegtek a fekete ditroidból készült èkszerek.

 Ezt ő is megismételte, így már mind a kettőnk kezén, ott díszelegtek a fekete ditroidból készült èkszerek

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- Ezennel házastársakká nyílvánítalak titeket. Megcsókolhatod a hitvesed. - lépett egyel hátrébb a sámán mi pedig egyel közelebb egymáshoz. A fátylat finoman hátra dobtam, majd szenvedélyesen ráhajoltam az ajkaira. A tömeg ujjongani és tapsolni kezdett, majd a karjainkba véve a lányainkat kivonultunk.
A lagzin szólt a mulatós zene és mindenki vidáman táncolt. Mi, az ifjú házaspár is ott forgolódtunk. Kissé már ugyan részegen, de azért még álltunk.
- Igoralá, ez életem legszebb napja! Annyira szeretlek!
- Én is szeretlek, angyalom! - nyomtam egy puszit a puha tincsei közé.
- Hé, gerlepár! - hallottuk meg Rollan hangját. Ő már szinte minden második lépésnél megbicsaklott, annyira leitta magát.
- És mi a terv? Összehoztok ma éjjel egy kistesót a lányoknak? - kérdezte nevetve miközben már nyúlt volna mrg egy pohárért, de Horatius kikapta a kezéből.
- Te ma már eleget ittál. Amúgy pedig nem hiszem, hogy pont egy kistesó lenne a terv! - állt az oldalunkra. Egy kistesó szerintem most valóban hülyeség lenne, de Vladimir mintha elgondolkodott volna. A mai terv viszont csak annyi volt, hogy megissza a démoni merget, ami megöli a halandóságát és halhatatlanná teszi. Erre a lagzi utsn került sor. Lementünk oda ahol a lányok születtek. Ott pedig a sámán a kezébe adott egy serleget, amiben valami fekete, sűrű trutyi volt. A szaga már egy döglött àllatéval versenyzett, de az angyalkám mégis felhajtotta.
- Biztos jó ötlet volt ez?
- Veled akarok élni, nem számít az ár. Ha azzal élsz, akit igazán szeretsz, otthon vagy. Amúgy is kíváncsih... Vholhamh.... Nehm... kapoh... - már úgy vette a levegőt mint, aki csak arra szomjazik. Az izzadságcsrppek folyni kezdtek a bőrén és minden porcikájában remegve rogyott a mellkasomra.
- Ne aggódj, ez csak mellékhatás. Pár perc és jobban lesz, de addig is figyelj rá. - mondta a sámán és ott hagyott minket. Magamhoz öleltem az egész testében reszketőt, majd egy puszit nyomtam az arcára.
- Most már örökké együtt leszünk angyalom.

Szerelmem a démon (Befejezett)Where stories live. Discover now