✡Tizenhatodik✡

6.1K 367 6
                                    

Lementünk a konyhába, ahol Horatius készített nekem egy szendvicset. Nagyon jól esett, hogy végre van valami a hasamban. Mosolyogva ettem meg az egészet majd megköszöntem Horatiusnak. Igoralá csak végignézte ahogy eszek. Miután megittam egy pohár vizez egy hatalmas ásítás hagyta el a számat.
- Álmos vagy? - simogatta meg a fejem Igoralá.
- Igen. Egy kicsit. - válaszoltam mire felkapott a karjába és felvitt a szobájába. Ott befektetett az ágyba és alaposan betakargatott. Nyomott egy hosszú puszit a homlokomra majd a szemembe nézett.
- Bezárjam az ajtót? Nekem el kell intéznem valamit. - kérdezte. Kissé megjedtem, hogy egyedül hagy, de bíztam benne így csak bólintottam.
- Szép álmokat, gyönyörűm. - mondta majd kiment. Engem pedig hamarosan magával ragadott a fáradtság.

Igoralá pov.
Lassan becsuktam az ajtót és bezártam. A biztonság kedvéért még védőfalat is tettem rá majd lementem. A nappalibsn Horatius és Rollan vártak.
- Alszik? - kérdezte Horatius.
- Igen, viszont most segítsetek! Ki akarom deríteni, hogy ki rontotta meg az én angyalomat! - mondtam és elkezdtünk utána nézni, hogy ki volt aznap a palotában. Egy darabig semmit se találaltunk és ez idegesített. Horatius próbàlt megnyugtatni, de csak azután higgadtam le, hogy a falhoz vágtam egy cserepet. Egy mèly levegővétel után nagyot sóhajtottam.
- Most pont úgy viseljedtem mint Vorran, nem? - kerdeztem kicsit kuncogva mire Rollan hangosan felnevetett.
- Ez olyan vicces! Aznap beszélgettem Vorrannel mielőtt az emeletre ment!
- Várjunk! Te Vorrannel voltál? - kérdeztem idegesen ugyanis kezdtem gyanítani valamit.
- Segített nekem egyensúlyozni a tányérokkal majd felment az emeletre.
- Felment az emeletre!? - itt akadtam ki. Nem bírtam magammal és úgy pofon vágtam Rollant, hogy a falnak repült. Először láttam könnyet csillanni a szemében, de nem érdekelt.
- Elment az eszed? Ha nem engeded el, akkor Vladimir nem szenvedne! Miattad lett szegénykèm egy roncs! Miattad, Rollan! - üvöltöttem az arcába mire a könnyei már lefolytak. Horatius a vállamra tette a kezét jelezve, hogy hagyjam abba. Idegesen vetettem még egy lesúlytó pillantást Rollanra majd elindultam a családi kúriába.

Szerelmem a démon (Befejezett)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon