dream, ivory - welcome and goodbyemedyayla okuyun ve yorum yapın lütfen !
~
"Zaman aslında kabul edilen bir kavramdı. Göreceliliğin esas olduğu herkese göre değişen...
Sadece ileriye giden dönüp arkasına bakmayan, geçip giden tek şeydi belki de zaman. Belki de en değerli madendi ya da en can yakıcı silah. Asla kazanılamayan, hep kaybedilen bir nehirdi.
Nefes alan ölümlülerin en acı ortak noktasıydı. Her geçen salise sonun merdivenleriydi.
Bizim sonumuzsa; uçurumdu."
Ve zaman bana göre şuan geçmek bilmiyordu. Kollarımı kafamın altına aldığımda tek düşündüğüm geçmek bilmeyen saniyelerdi. Saniyeler dakika, dakikalar saat olmuştu. Oflayarak elimi son kez telefonuma atıp dersin bitimine kaç dakika olduğuna bakmıştım. Ders boyunca o kadar sıkılmıştım ki dersi dinlemek dışında her şeyi yapmıştım.
Resim çizmiştim, öğle arasında ne yiyeceğimi düşünüp kütüphaneye koştuğum anı bile hayal etmiştim. Bunlar olurken ders asla bitmemiş hatta bir ara uyuyakalmıştım fakat uyandığımda profesör bıkmadan elinde lazeriyle konuyu anlatmaya devam ediyordu.
Öğrenciliğin zor bir iş olduğunu düşünürdüm ama profesörü görünce benden daha beterleri varmış diyorum.
"Evet arkadaşlar ders bitti."
Profesörün sesiyle derin bir oh çekip yayıldığım masadan doğrulmuştum. Bu lafı duymak için tam üç blok saat bekliyordum. Devamsızlık sıkıntım olmasa ilk kaçıcağım derse devamsızlık yüzünden sabahın 8.15' inde geliyordum. Tanrım emeklerimi görüyorsun sabahın köründe kalkıp nefretlik derse girmememin sebebiyle beni şu okuldan sağsalim mezun et.
Masamın üstünde formaliteden duran asla not almadığım defterimi ve kalemimi çantama atıp fermuarı kapatmıştım. Kütüphaneye yetişmek için acele etmeye çalışıyordum. Bez çantamı koluma taktığım anda yanımda hissettiğim bedenle kafamı kaldırıp masamın kenarına oturan arkadaşım Mi rae ile göz teması kurmuştum. Sınıfta olduğunu yeni fark ediyordum, geldiğimde onu görmemiştim ve derse gelmediğini düşünmüştüm. Benden sonra geldiyse beni görmesi gerekiyordu ve benim yanıma oturmak yerine başka yere mi oturmuştu ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
destiny; jjk
Fanfiction"- ee sonra. sonra gitti işte. - veda etti mi? etmedi. - etse bu kadar olmazdın. ne kadar. - oturup şuan kendi kendine konuşacak kadar." ©2019 by bombréve