𓆉────spis klanów

941 54 21
                                    

❞KLAN SŁONECZNEGO BLASKU❞

przyjazny i spokojny klan znajdujący się na dużej polanie ze suchą bądź i świeża trawą...

- PRZYWÓDCA;

MOKRA GWIAZDA - kocur ma gęste futro odcieniu szarego, a jego oczy są zaś kolory zielonego. ma różowy nosek, środek uszu oraz puduszki u łap.

- ZASTĘPCA;

NAGIETKOWY POWIEW - kocur ma długie futerko o kolorze brązowym, ale na jego ciele znajduję się bardzo dużo czarnych łat. ma ciemno różowy nosek, środek uszu oraz poduszki u łap. oczy kocura są koloru błękitnego.

- WOJOWNICY;

CHABROWY STRUMIEŃ - kotka ma kremowe futerko z jedną rudą łatą na mordce. oczy są koloru zielonego, a nosek odcieniu różowego tak samo jak środek uszu oraz poduszki u łap.

OKOPCONA PRĘGA - kocur ma piękne, nieskazitelne czarne, krótkie futro oraz piwne oczy. jego noske jest różowy z brązową plamką tak samo jak poduszki u łap oraz środek uszu.

LIPOWY WĄS - kotka o krótkiej oraz szorstkien sierści o odcieniu rudego z białymi plamkami na całym ciele. ma piękne granatowe oczy oraz bardzo jasno różowy nosek tak samo jak środek uszu oraz poduszki u łap.

FUTRZASTE UCHO- kocur ma puszystą i mięciutką sierść o odcieniu szarego jednak na jego grzbiecie jak i prawym uchu znajduje się ruda łata. złote oczy oraz ciemny nosek, poduszki u łap i środek uszu.
UCZEŃ; - Spadająca Łapa

SZAŁWIOWY SKOK - kocur o ciemno brozowej sierści, niebieskich oczach oraz o blado różowym nosku jak i środkiem uszu oraz poduszkami u łap.

MCHOWE PIÓRO - kotka ma białą sierść z czarnymi łatami, a gdzie nie gdzie rudymi plamkami. piękne pomarańczowo-złote oczy oraz jasne poduszki u łap oraz nosek.
UCZEŃ; - Złamana Łapa

OSTRZEKRZWINOWE FUTRO - kotka o krótkiej, czarnej oraz szorstkiej sierści na której widnieją lekko wyblakłe, szare pręgi. złote oczy i różowy nosek tak samo jak poduszki u łap.

STOKROTKOWY LOT - kocur o długiej, lekko potarganej kasztanowej sierści, a jego ogon jest cały szary. wyblakłe zielone oczy oraz ciemno różowy nosek.
UCZEŃ; - Sosnowa Łapa

- MEDYK;

OLCHOWA KORA - kotka o rdzawej, krótkiej sierści, pomarańczowych oczach oraz o ciemno różowym noskiem, środkiem uszu oraz poduszkami u łap.
UCZEŃ; Krucha Łapa

- UCZNIOWIE;

SOSNOWA ŁAPA - młody kocurek o kremowym futerku z czarną łatą na jego szyji. Jego oczy są koloru ciemnej zieleni, a nosek odcieniu bladego różu.

ZŁAMANA ŁAPA - kotka o długim, ciemno brązowym futerku z kasztanowymi pręgami na całym ciele. intensywnie błękitne oczy oraz ciemno różowy nosek.

SPADAJĄCA ŁAPA - kotka o szorstkiej, krótkiej oraz czarnej sierści z ciemno szarą łata na jej prawej, porzedniej łapie. pomarańczowe oczy oraz różowy nosek.

KRUCHA ŁAPA - kocur o długiej mlecznej sierści z licznymi czarnym i rudymi łatami. wyblakło zielone oczy oraz ciemno różowy nosek.

POCHŁONIĘCI PRZEZ CIERPIENIE ( seria. cienie przeszłości ) - tom i. Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz