화요일 04:16

69 4 0
                                    

Yoongi blundar, det ekar mellan de grågröna betongväggarna när Cheol sparkar till killen igen. Han skakar till och Yoongi griper hårdare om hans armar. Killen sänker huvudet, med nattsvart fuktigt hår och blå ögon.
Byung-chul, Han-bin och Kun kommer runt hörnet och Cheol vänder sig om i några sekunder för att hälsa på dem med en nick innan han tar sats för ett nytt slag igen.
Men Yoongi släpper killen så att han faller ihop på asfalten.
"Yoongi?" Cheols rossliga röst är varnande och andfådd.
"Jag vill inte" Han hjälper killen upp med en hand och knuffar bort Cheol innan han hinner trycka ner honom igen med den andra. Cheols ögon är mörka och de stirrar på Yoongi med lika mörk ilska. Han tar ett snabbt kliv framåt, Cheols knutna hand är blodig och smutsig och den träffar Yoongi på käken. Det sista han ser innan han vänder sig om och springer med handen tryckt mot käken är Cheols halvt öppna skjorta. De svarta förgätmigejblommorna slingrar sig upp mot hans hals, växer i hans hud som gift.

Yoongi lutar huvudet mot Jimins varma axel. Han hade gett Yoongi ett plåster med Pororo på att sätta på sitt sår på käken. Regnet smattrar mot fönstrena i Jimins sjua, han har somnat för länge sen med ena handen på Yoongis nacke. Yoongi pillar lite med Jimins mjuka hår samtidigt som han biter sig i läppen, tänker.

 Yoongi pillar lite med Jimins mjuka hår samtidigt som han biter sig i läppen, tänker

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jiminies pororoplåster <333

sången om förgätmigejbuketten ✓Where stories live. Discover now