오랜만에
Det är er Yoongi
På senaste tiden har jag spenderat mycket tid med att fundera på hur länge till jag kommer att vara med er. Jag är inte rädd för att dö, bara rädd för vad jag skulle lämna bakom mig. Med det här brevet är jag iallafall säker på att ni får ett värdigt hejdå. Jag hoppas att ni inte läser det här förrän om många år. Hejdå, jag älskar erNamjoon, du kommer att bli något stort och om du läser det här hejar jag på dig från helvetet. Jag önskar att jag sagt det här till dig i verkligheten men du skulle nog bara skrattat. Du är min förebild, min vän.
Taehyung, jag är väldigt glad att jag lärde känna dig. Krama Jungkook från mig och kom ihåg att Go-eun alltid kommer behöva hjälp i blomsteraffären.
Seokjin. Jag sparade den patetiska förgätmigejen du gav mig. Du skulle bara våga glömma bort mig ditt vackra äckel.
Hoseok, jag tror aldrig att jag har sagt det till dig, men jag älskar dig. Väldigt mycket. Du är fantastisk vad som än händer.
Jungkookie. Du har så mycket tid framför dig och där kommer du mest hitta fina saker.
Snälla säg till Jimin att jag älskar honom mer än jag någonsin sagtTill slut, min Jiminie. Varför är det så svårt att skriva det här? Jag skulle aldrig kunna förlåta mig själv om jag försvann på det här sättet och lämnade dig kvar. Du kommer alltid att vara hela min rymd, trots att jag inte finns kvar.
Jag brukar kalla det sången om förgätmigejbuketten. Att tiden alltid fortsätter åt samma håll, strömmen av tid. Det får mig att känna mig tryggare. Oavsett vad som händer finns våra historier ingraverade i tiden. Universum glömmer oss aldrig.사랑해
대단히 감사합니다
/er Yoongi
ESTÁS LEYENDO
sången om förgätmigejbuketten ✓
Fanficnamjin, taekook, yoonmin <3 De salta vindarna får Seokjins mörka hår att kittla honom i ansiktet och den ljust blå blomman han håller i ena handen nickar i vinden. "Jag saknar dig"