Hoofdstuk 4 door Nikky

1.5K 101 21
                                    

Suffig word ik om een uurtje of twaalf wakker. "Stik!" Roep ik uit. "School gemist dus..."

Zachtjes komt opeens mijn moeder binnen. "Schatje.. Ik heb school afgebeld". Zuchtend kijk ik haar aan. Ze is helemaal opgetut, roze make-up, een groen mantelpakje en zilveren hakken. Kleren kiezen kan ze helaas nog steeds niet.

"Lukas komt je zo bezoeken, ik ga naar een eh... zakenbespreking!" Roept mijn moeder terwijl ze de kamer uitstormd. Fijn, Lukas komt. Hij is vijftien jaar oud en niet echt heel erg... tja, knap. Hij is een beetje een stuudje. Hij heeft altijd een trui aan en zijn haar keurig in een scheiding.

Zijn brilglazen glansden toen hij aanbelde. Ik sta met klitten in mijn haar en een te klein shirt met een grijze joggingbroek. "Hoi Lukas" stamel ik. De jongen voor de deur lijkt niet heel erg op Lukas. Nee in verre niet. Hij heeft een spijkerbroek aan en een shirt met een Batman logo. Is dit de Lukas die ik ken? Duidelijk niet.

"Kom verder" stamel ik. Hij komt binnen. "Ik moet je helaas treurig nieuws vertellen.." zegt hij fluisterend in mijn oor. "WAT?!" schreeuw ik.

"Je vader is... DOOD"

______________________

Hi! Mijn naam is Shewolfske

Ookwel bekent als Nikky onder vrienden.  Leuk dat je mijn hoofdstuk wilde lezen! Het is niet veel maar wel spannend. Wat gebeurt er nu met...

Het leven van Anna

De volgende die een hoofdstuk gaat schrijven is Julia.

Het leven van AnnaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu