6. Agnes

1.9K 160 11
                                    

Kui ta lahkus, suutsin vaevalt end ära pesta, järgmisel hetkel oksendasin vannipõhja. Ropendasin ja astusin kraanikausi ette, tahtsin võinalikult kiiresti hambad ära pesta.

Loputasin suu ja tulin siis rätikuga sealt välja. "Ega sa midagi ei puutunud?"

“Mina ei julge siin midagi puutuda.”

"Väga hea. Ma panen siis uuesti riidesse ja pakin asjad."

“Kiirusta, Agnes.”

"Jaa-jaa," kiirustasin juba endale kotti haarama. Panin sinna sisse kõik oma asjad, neid oli vaid mõni, ning vaatasin siis ootavalt Danny poole.

"Sa ju tead, et Doug ja Annie hävitavad su kraami ära."

“Türa, see on nii kallis. Maksavad kinni ka. Läheme või?”

"Kuidas sa üldse raha saad, kui sa ei toitu?"

“Lihtalt käsin anda. Teised maksavad seksi eest...”

"Vau, Agnes."

“See on faking elu. Läheme või mitte?”

"Jah, läheme." Ta võttis mu koti ja teise käe toetas mu alaseljale. Kõndisime majast välja, esiuks nüüd ju puudus.

"Keegi sinu järele küsima ei jää?"

“Ei jää. Ja kui jääbki, kahju küll.”

"Okei. Lennujaama siis. Proovi inimestega silmsidet vältida, sa oled õudne."

“Ära mõnita mind kogu aeg!” lükkasin ta käe enda seljalt ära.

"Ma ei mõnita, ma hoiatan."

“Sa ütled kogu aeg, et ma olen rõve ja õudne, jumal küll, ise ei andnud mulle aega peadki kuivatada.”

"See on narko pärast, sa peaksid kaaluma seda maha jätta. Päris tõsiselt."

Ma naersin. “Ma ei saa enam.”

"Proovi... Tom ju ei tahaks seda."

“Kas sa arvad, et ma teen neid niisama või? Ma tahan ennast ära tappa, ma olen sada korda üledoosinud, aga ma lihtsalt jään magama ja pärast on kõik jälle hästi.”

"Sa rumal tüdruk... ja need armid su rindkerel?"

"Türa, mis see sinu asi üldse on?"

"Mul on sinust lihtsalt kahju."

“Ah mine põrgusse.”

Ta ohkas.

“Kus su auto on?”

"Paari tänava kaugusel."

Oigasin. “Miks?”

"Igaks juhuks. Pealegi ma läksin alguses üldsegi valesse kohta."

Ma ei hakanud selle kohta rohkem uurima. “Kui palju raha sa selle eest saad?”

"Ma ei saa raha. Minu palk on nagu Tom - me ei aruta seda. Selge?"

“Selge...”

Õige pea istusimegi me tema autos ja suundusime lennujaama poole. “Agnes, kas sa tõesti ei taha oma kraami siia jätta? Seal on sada turvakontrolli...”

"Kõik tuleb kaasa."

“Su kott võetakse ära.”

"Ei võeta. Mõjuta neid."

“Isegi, kui sa saad siit läbi, siis sa ei saa seda teises lennujaamas kätte.”

"Saan. Kott jääb minu kätte."

Corrupted: Encore [Writnes & anniepoynter]Where stories live. Discover now