“Ja me ei saa ikka, sest ta on meie voodis.”
"Kas sa tahad meie voodis?" Ta nägu vajus ära.
“Kus siis? Agnes on üleval ka ju, väga piinlik, kui ta vetsu tahab järsku.”
"Kuidas oleks siin? Köögikapil?"
“Ausalt?”
"Kas sa ei taha?"
“Ma tahan küll...” noogutasin. “Köögis. Ja paneme ukse kinni.”
Ta naeratas. "Kannan su üle ukseläve?"
“Ei,” naersin.
"No sel juhul..." ta kõndis minuni ja tõmbas mind endale lähemale, suudles mind.
“Oh fuck, kui hea see on,” sosistasin vahele.
"Sul pole õrna aimugi, mis sind ees ootab..."
Ohkasin vaikselt, kui ta mu kaela ja märki suudlema hakkas. "Ma armastan sind," pomises ta vastu mu kaela. "Igavesti."
“Jah... armasta mind praegu füüsiliselt...” tegin samme köögi poole.
Ta eemaldus minust vaid selleks, et uks lukustada. Siis tõstis ta mind köögikapile ja ma tõstsin ennast, et ta mu püksid jalast võtta saaks. See oli viimaks ometi juhtumas, ma olin juba erutatud.
Mees ajas mu jalad laiali ja hoiatamata suudles mu kliitorit ja hakkas seal keelega mängima. "Fuck," oigasin, ta oli nii hea ja viimasest korrast oli liiga palju aega möödas. “Oh god, ma võin kohe tulla ausalt,” ma isegi ei tea, mida ta seal tegi, aga ta oli nii agressiivne, et see oli kirjeldamatult hea.
"Tule," urises ta ja jätkas oma tööd.
Ma peaaegu karjusin, kui orgasmi sain ning lükkasin ta sealt eemale, ma ei suutnud oma jalgu paigal hoida. Dougie tõusis püsti ja suudles jõuliselt mu kaela.
“Oh fuck, jah...” ma ei jõudnud oodata, millal teda enda sees tunda saan. Järgmisel hetkel ta hammustas mind ja ma mähkisin kõvasti jalad ümber tema.
Oigasin, see hammustus oli maailma kõige parem asi. “Veel, palun hammusta mind veel...”
Ta liikus veidi alla ja surus uuesti hambad läbi mu naha. “Kas sul on kõva?” küsisin kohe peale seda. “Sest kui sul on, siis pane see sisse, Dougie, ja hammusta mind uuesti. Palun.”
Ta ei öelnud midagi, aga hetk hiljem kuulsin ma, kuidas ta oma püksivöö avas. Vaatasin, kuidas ta selle pükstest välja võttis ja ajasin jalad rohkem laiali, otsisin nüüd ta pilku. Ta oleks sellest nagu aru saanud, sest ta hammustas huulde ja vaatas ainiti mind, kui ta sisenes.
Tundsin, et võin pelgalt sellest veel ühe orgasmi saada, nii kaua oli möödas, kui see viimati juhtus. “Ma igatsesin seda nii-nii väga,” ahhetasin vaikselt.
"Mina ka... ma olin selline jobu. Räägime sellest hiljem." Ta hakkas nüüd minusse tõukama.
Ahhetasin uuesti ja tõmbasin Dougie ülakeha enda oma vastu, tahtsin talle nii lähedal olla kui võimalik. Ta oigas madalalt.
“Hoooly shit, jah...” oigasin ta kõrva juures, kui ta end kiiremini liigutama hakkas. Ta mühatas ja hammustas uuesti mu kaela. Oigasin valjult, see oli nii hea tunne, mäletasin, kui me seda kogu aeg tegime.
"Kas sa tahad mind ka hammustada?" küsis ta.
“Jah,” noogutasin ja võtsin ta näo oma käte vahele, suudlesin esmalt teda, siis ta kaela. Surusin oma hambad raskelt sinna ja oigasin, kui mehe veri mulle suhu valgus. Jõin seda natuke aega, siis lakkusin haava korraks keelega üle ja hammustasin sinna kõrvale, Dougie oigas.
YOU ARE READING
Corrupted: Encore [Writnes & anniepoynter]
FanfictionMajas hakkavad toimuma kummalised sündmused, kui Annie ja Doug kümme aastat peale eelnevaid sündmusi endale uue pereliikme saavad.