NOT:
İtalik olarak yazılan 1-6. bölümlere ait tarihler ve olayların hatırlatmalarıdır.
Bold olarak yazılan ise 7-13. bölüme ait tarihler ve olayların hatırlatmalarıdır.
1986
Jong Dae'nin doğum yılı.
1987
Jong In ve Kris'in doğum yılı.
1988
Yixing, Xiumin, Luhan, Sehun ve Tao'nun doğum yılı.
1990
Ji An'ın doğum yılı.
1997 (Bölüm 1)
Bay Oh eşini ve ailesini terk etti.
Tao 9 yaşındayken ailesini kaybetti ve Bayan Oh'un yanına yerleşti.
11 Aralık 1997 (Bölüm 3)
Jong In, ilk kez uçağa bindi, ailesinden ve tanıdıklarından ayrı, dadısının onunla birlikte gitmesini söylediği, yabancı bir adamla birlikteydi.
14 Ocak 1998 (Bölüm 3)
Jong In 11. doğum gününde dadısından gelen arama dışında hediye almadı. O aramada artık korktuğunda ya da üzüldüğünde sığınabileceği kimsesinin kalmadığını öğrendi. Ailesini kaybettiğini öğrendi.
Ekim 2003 (Bölüm 4)
Yixing, komşuları olan ve manevi babaları olan adamla yaşayan iki çocuktan, esmer olandan hoşlanıyordu. Ama Jong In'i yalnızca uzaktan izliyordu. Yixing Jong In'in gittiği dans kursuna giderek ona yakın olacağını düşündü ve kursa kayıt için gittiği ilk gün Jong In'in çaresizce ağlamasına dayanamayarak ona sarılıp, hep yanında olacağına söz verdi.
Ekim 2003 (Bölüm 11)
Yixing'in annesi oğlunun Jong In'e olan hislerini anlamıştı.
2010
Kris Kore'ye gitti.
Şubat 2011
Jong Dae, babasına ait reklam şirketinin başına geçti. Bay Kim bir kaç hizmetlisiyle birlikte çiftliğine yerleşti.
12 Nisan 2011 (Bölüm 3)
Kris, Jong In ve Yixing'i hava alanında karşıladı. Üçlü atışırken Jong In kendisine çarpan genç yüzünden duraksadı. Bu Jong In ve Sehun'un ilk karşılaşmalarıydı. Jong In tüm samimiyetiyle ondan özür dileyen çocuktan etkilendi.
12 Nisan 2011 (Bölüm 8)
Luhan evi terk eden Xiumin'i durdurmak için Sehun'dan yardım istedi. Xiumin, Luhan'la planladıkları tatile tek başına gitmek üzere havaalanına gitmişti. Sehun Xiumin'i engellemek için uçağa uyuşturucu ile bindiğini ihbar ederek Xiumin'in uçaktan indirilmesini sağladı.
Telefonla olayı arabada bekleyen Luhan'a anlatırken, esmer bir gence çarptı Sehun ve en samimi gülüşünü takınıp gençten özür dilerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GeceGunduz...
Fanfiction"Sadece hakkım olanı istedim. Belki biraz intikam, biraz bedel, biraz eğlence... Mesela, asla huzur istemedim. Ya da aşk. Ama..." -Kim Jong In "Bazen o gece orada olmamalıydım diye düşünüyorum. Orada olmasaydım da inandığım doğrular yerle bir o...