GeceGunduz... Bolum 16-2 (M - Chen&Lay)

2K 129 26
                                    

NOT: CHEN(EXO) - IT'S FORTUNATE (tr sub) dinlenmesi / izlenmesi tavsiyemdir

UYARI: cinsel içerikte doz aşımı

Kasım 2012

İnce parmaklarını, ipeksi saçların arasına daldırdı Jong Dae. Bunca zaman bu histen yoksun kalmanın pişmanlığı yankılanıyordu kulaklarında.

Reddedilmeyi beklerken dudaklarına karşılık veren ince dudaklar gülümsemesine neden oldu. Yixing öpücüğünü kesmemiş devam ediyordu. Jong Dae aralanan dudaklardan becerikli dilini sinsice gönderdiğinde, Yixing gereken izinleri çoktan önüne sermişti titreyen bedeniyle. Saçlarını karıştıran parmaklar usulca boynuna indi önce, ardından diğer eli devreye girip gömleğin eteklerinden içeri sızmayı başarmıştı bile.

Yixing yaramazlık yapmış bir çocuk gibi ellerini nereye koyacağını bilemeyip, arkasına saklamışken, tenine misafir parmaklar kendininkileri bulup kenetlenmişti aniden. Yixing daha önce hiç böyle bir şey hissetmediğinin bilincinde kanının damarlarını patlatacak seviyede arzuyla hareketlendiğini anlıyordu. Bu joker dudaklı ona her ne yapıyorsa Yixing bunun etkisini her hücresinde hissediyordu. Pişmanlıkla dolmak için henüz müsait olmayan her hücresinde...

Jong Dae, öpücüğü bozmadan ağır adımlarla kollarındaki bedeni yatak odasına sürükledi. Her şey o kadar yavaş ilerliyordu ki zaman nerdeyse durmuş gibiydi. Dudakların birbirleri üzerindeki dansı arada buldukları açıklıklardan ihtiyaç duydukları oksijeni almak için dahi ayrılamıyordu.

Dudakları ayrılmadan üzerindeki gömleği çıkardı Jong Dae, ardından Yixing'in gözlerini görme arzusuyla ayırdı joker dudaklarını diğerinin sıcaklığından. Yixing hızlı soluklar arasında gözlerine baktı Jong Dae'nin. Beyni işlevini yitirmemiş olsaydı oradan kaçması gerektiği emri verebilirdi bedenine, ancak bunun için çok geç kaldığı da gerçekti.

Jong Dae, biçimli parmaklarını Yixing'in yüzünde gezdirdi ilk önce, ardından minik bir öpücük kondurdu az önce ayrıldığı dudaklara. Ağır ağır ilerledi beyaz tende, çenesine sürüdü dudaklarını ardından heyecanlı yutkunma sonucu hareketlenen adem elmasına. Parmaklarının gömleğin düğmelerine karşı aldığı üstünlüğü, dudaklarla beyaz göğüs kafesine kondurulan öpücükler kutluyordu. Yixing ise bu dokunuşlar altında donmuş kendi kalp atışlarından sağır olmaktan korkuyordu. Jong Dae dokunduğu bedendeki titremeyi çok net hissedebiliyordu. Her ne kadar emin olmasa da Yixing için bu anın, ve daha önemlisi kendisinin özel olduğunu parmakları altındaki gencin heyecanından tahmin edebiliyordu.

Öpücükler aşağılara indikçe Yixing'in refleksleri zayıflamaya başlamış, dokunuşlar altında dengesizlik baş göstermişti. İhtiyaç gereği bir elini yakınındaki duvara dayayarak ayakta kalmaya direndi. Jong Dae ise o sırada diğerinin önünde diz çökmüş, kemerini çözdüğü pantolonu aşağı sıyırmakla meşguldü.

Yixing onu durdurmakla durdurmamak arası kararsızlıkla elini, eğilmiş gencin omzuna attı. Kendinden uzaklaştırmak istiyorsa bile yaptığı henüz bu değildi. Yalnızca omzunu tutmuş olacaklar için güç alıyor gibiydi. Çamaşırın üzerinden erkekliğine temas eden dudakların ıslaklığını hissettiğinde, nazikçe kavradığı omuza tırnaklarını geçirmişti bile. Jong Dae, acı hissetmekten uzak uzun süredir istediği ödüle kavuşmanın heyecanı içerisindeydi. Öpücükler ve dudakların hareketleri aradaki kumaş parçasına aldırmadan hararetlenirken, dudakların altındaki erkekliğin sertleştiğini ve bir şekilde engellerinden kurtulmak istediğini anlamıştı. Bu arada kendi pantolonundan ve iç çamaşırından kurtulmak adına girişimlerde bulunmakta da gecikmemişti. Omzundaki elin kendi çamaşırının kemerini kavradığını fark ettiğinde Yixing'in utandığını fark ederek yine öpücükler bırakarak yavaşça ayağa kalktı. Dudakları, az önce hissettiği zevkten dolayı dişlerin işkencesine maruz kalıp şişen dudakları buldu. Yixing bedeni ateşe düşmüşçesine yanıyordu.

GeceGunduz...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin