Hatırlatma 1-20. Bölümler

1.4K 90 24
                                    

NOT:

İtalik olarak yazılan 1-13. bölümlere ait tarihler ve olayların hatırlatmalarıdır.

Bold olarak yazılan ise 14-20. bölüme ait tarihler ve olayların hatırlatmalarıdır.

Nisan 1982 (Bölüm 19)

Kim Jong Soon (Jong Dae ve Jong In'in öz, Ji An'ın üvey babası), babası ve amcasına ait matbaada basılan afişleri, ilgili tiyatroya teslim ederken, tiyatro sahibinin kızı ve afişi basılan oyunun başrolü Han Ye In'i (Jong In'in annesi) gördü. Ye In, Suk Young'ın (Jong Soon'un en yakın arkadaşı) arkadaşıydı. Ye In ve Jong Soon birbirlerini görür görmez aşık oldu ve daha sonra sıklıkla görüşmeye başladı. Görüşmeye başladıklarından bir süre sonra Ye In, tiyatroda çıkan yangınla ailesini kaybetti; serveti yüzünden onunla evlenmek isteyenlerden kurtulup, sahne sanatları üzerine eğitim almak üzere amcasının yanına Londra'ya gitti. Ye In, giderken ardında onu bekleyeceğini söyleyen aşık bir Jong Soon bırakmıştı. İki sevgili başlarda sıklıkla yazışırken zamanla bu durum seyrekleşti ve bir süre sonra Jong Soon gönderdiği mektuplarının toplu olarak geri dönmesiyle, genç aşık Ye In'i kaybettiğini düşündü. Londra'ya gidip onu bulmak istese de amcasının tehditleri ve annesinin hastalığı nedeniyle aşkını geri plana itmek zorunda kaldı.

1985 (Bölüm 19)

Kim Jong Soon, amcasının zorlaması sonucu Çin'in korkulan isimlerinden Yuan Wen'in kızı Yuan Li ile evlendi. Evliliklerinin bir iş anlaşması olduğunu iki tarafta biliyordu. Li iki abisini saf dışı bırakıp, babasının gücünü elde etmek için bu evliliğe razı olmuş, istediğini de büyük ölçü de başarmıştı. Yuan Wen, Kim ailesinin matbaası yardımıyla kirli işlerini aklarken, matbaa hızla büyüyüp reklam şirketi halini aldı. Böylece Kim Jong Soon da güç ve para sahibi oldu.

Bu süreçte Suk Young ve Jong Soon'un arkadaşlıları güçlenmiş, Suk Young kendi hayatını kurmuş, eğitimini tamamlamış, çalışmaya başlamış ve aşık olmuştu.

1986 (Bölüm 19)

Kim Jong Soon ve Kim Li (Yuan) evliliklerinin ilk yılı sonlarında bir erkek çocuk sahibi oldu (Jong Dae). Bu çocuk evliliklerini işten öteye taşımayı sağlamasa da Jong Soon'un hayatına biraz olsun anlam katmayı başarmıştı.

Ye In Kore'ye döndü ve Suk Young Ye In'le görüştü. Bu görüşme büyük ölçüde Jong Soon hakkında yapılan konuşmalarla doluydu. Jong Soon ve Suk Young sıklıkla yaptıkları gibi içmeye gittikleri bir gece Young, arkadaşının pişmanlıklarla dolu haline üzülüp, Ye In'in geri döndüğünü ağzından kaçırdı. Böylece kısa bir süre içerisinde Ye In ve Jong Soon yeniden görüşmeye ve bir ilişki yaşamaya başladı.

Ye In Bayan Kim'den tümüyle farklı karakterde ve sadece aşkı adına yaşayan, Jong Soon'dan bir beklentisi olmadan mutlu olan bir kadındı.

1987

Kris'in doğum yılı.

1987 (Bölüm 19)

Han Ye In, Jong Soon'la ilişkisinden hamile kaldığında, işlerini bahane edip yurtdışına çıktı. Ülkeye dönüş haberi ise bir erkek çocuk evlat edindiği haberiyle birlikte duyuruldu. Ye In, öz oğluna üvey anne olurken, Jong In gerçek babasını bilip dile getiremeyen çocuktu. Jong Soon ne olursa olsun, Jong In'e kendi soyadını vermek istemiş, böylece Yuan ailesinin ona verdiği güç ve parayı ilk kez kendisi için kullanabilmişti.

GeceGunduz...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin