Reggel mikor felébredtem most is állt egy tálca az éjjeli szekrényemen. Ma narancslével és müzlivel leptek meg, és ráadásnak még egy boríték is pihent a tálcán. Miközben az isteni finom reggelit kanalaztam a számba kibontottam és elolvastam a lévõ levelet.
Kedves Will!
Ma lesz Diana születésnapi bulija, Tara a reggelivel együtt hozott neked egy öltönyt is. Hétkor kezdõdik a party. Kérlek ne késs!
Edward
Az ággyal szemben álló székre pillantottam ahol tényleg pihent egy fekete öltöny. Biztos nem egy sima kis házibuli lesz, inkább egy bálféle buli. Gyorsan eltûntettem a reggelit majd a székhez léptem és felvettem az öltönyt. A szekrény ajtaját kinyitottam és megnéztem magam a tükörben. Tökéletes volt rám a ruha. Levettem és egy sima melegítõt felvettem helyette. Bevonultam a fürdõbe és beletúrtam a hajamba míg felmértem magam a tükörben. Magamhoz vettem a fogkefémet és megmostam a fogaimat. Clara járt a fejemben.
Tegnap nem is láttam, mondták hogy elment, de vajon hova, mit csinált és kivel? Igaz hogy még nem voltunk olyan viszonyba hogy ezt megossza velem, de remélem egyszer sikerül kiépítenem egy ilyen kapcsolatot vele. Már csak azért is mert õ olyan mint én, bár nem tudom hogy mi is az ereje, de tudom hogy motus ami azt jelenti hogy meg kell õt védenem hisz már csak mi ketten maradtunk.
Lenéztem a karkötõimre majd vissza a tükörbe. Letettem a fogkefét és magamat figyeltem.
-Meg fogod õt védeni, bármi áron is!-közöltem a tükörképpel majd az ajtóhoz léptem és visszavonultam a szobámba.
Egész nap a gépen játszottam a többiekkel. Szívesen lettem volna Clarával, de nem akartam zavarni abban amit épp csinált, hiszen este úgyis fogunk találkozni. Persze azért beállítottam egy ébresztést fél hétre, ami jelezte is nekem mikor kellett hogy ideje elkészülni és menni a partyra. Lezártam a gépet majd felvettem az öltönyt és bementem a fürdõbe. Fogtam a hajzselét, és beállítottam a hajamat. Miután sikerült elkészülnöm kiléptem a szobámból. Bár fogalmam sem volt merre kéne és hova menni, de szerencsére nyílt a mellettem lévõ ajtó és kilépett Clara.
Gyönyörû volt, egy pánt nélküli földig érõ ruha simult a testéhez, amely felül ezüst volt, és felé kékes lett és az alja már sötét kék volt. A haját kontyba tûzte egy ezüst leveles csattal. Volt rajta egy kis smink, bár anélkül is gyönyörû. Odaléptem hozzá.
-Elvezetne a hercegnõ a bálterembe?
-Hát hogyne!-mért végig.
-Gyönyörû vagy Clara-mondtam ki.
-Köszönöm, te sem panaszkodhatsz-kacsintott rám.
Clara elindult a lépcsõ felé, követtem a szépséges lányt. A terem ahova mentünk csak úgy ragyogott. A mennyezet közepére egy hatalmas csillárt szereltek fel amely ontotta magából a fényt, és beragyogta az egész termet ami fehér és arany falú volt. A falnál asztalok sorakoztak, klasszikus zene szólt, és középen pörög-forgott a sok pár a táncközben. Nem igazán bírtam felfogni hogy valaki ilyen gazdag legyen, konkrét kastélya legyen ami olyan mintha egy régi korból szalajtottak volna. Clara megölelt Dinaát es Ewardot. Andrea és Kevin lépett hozzám. Átöleltem Andreát és adtam egy pacsit Kevinnek.
-Jól áll az öltöny.
-Köszönöm!
-Van csoki szökõkút-pattogott Kevin, akinek már csupa csoki volt a szája.
-Na majd mindenképp megnézem, köszi Kevin-kacsintottam rá.
Clarát megkerestem a szememmel majd elindultam hozzá.
ESTÁS LEYENDO
Other World
FantasíaMás világ ... Clara sosem volt átlagos lány. Amióta az eszét tudja mindig meg volt az a bizonyos különleges képessége. Az életét ez az adottsága megkönnyítette rengeteg helyzetben. A gimnázium második évében pedig azt hitte minden úgy megy ahogy az...