Televizyon izlerken uykuya dalmıştım. Hyungum gelip dürteklemeye başladığında, mızmızlanıp zorla da olsa gözlerimi açmıştım.
"Ne oldu hyung?"
"Kalk yatağına yat."
"Bu akşam burada uyumak istiyorum, hyung. Sen git."
"Kalk jimin. Bira içeceğim."
"Git odanda iç"
"Jimin kalk dedim!"
Yeniden mızmızlanarak koltuktan kalkıp merdivenlere yönelmiştim.
Merdivenleri uyuşuk uyuşuk çıkarken, yere düştüğümde arkamdan bir kıkırtı duymuştum. Hızla dizimi tutup merdivenlere yerleşerek ağlamaya başlamıştım. Uykum yavaş yavaş açılırken, yanıma yaklaşan hyungumun bedenini rahatlık ile görebilmiştim."Jimin. İyi misin?"
"İyi gibi mi gözüküyorum! Gül sen! *hıck* "
Beni, hızla kucağına alıp merdivenleri çıktığında odama yönelmişti.. Kapıyı açıp yatağıma yatırdığında, ğzerime battaniye örtüp çıkmadan önce son bir bakış atıp kaybolmuştu. Hıckırıklarım arasında telefonumu cebimden çıkarıp taehyung'u aramıştım.
"Taehyungie~ *hıck*" "
"Jimin! Bir şey mi oldu? O jungkook sana bir şey yapmadı değil mi-"
"Hayır. Bir şey yapmadı. Ama sevgiye ihtiyacım var tae.."
"Ah.. Minik kuşum uyuyamıyor mu yoksa?"
"Hayır~ *hıck* "
"Sana şarkı söylememi ister misin? Uyuduğuna emin olduktan sonra telefonu kapatırım, hm?"
"L-lütfen"
*4 o'clock söylemeye başlar*
••••••••••••••
Yazardan
"Jiminie?? Oh.. Uyudun demek.. İyi geceler biricik arkadaşım"
Taehyung telefonu kapattığında, jimin mışıl mışıl uyuyordu...
Yarım saat sonra, jimin yatağının yanında bir hareketlenme hissetmişti. Umursamadı. Uykusu şu an çok daha önemliydi.. Fakat bedenine sarılan kollar onu rahatsız etmişti. Gözleri istemsizce açılırken, karşısında hyungunu görmeyi beklemiyordu. En iyisi, gözlerini kapatıp uyumaya çalışmasıydı.. Gözlerini kapatıp uyumaya yeltendiğinde omuzunu ıslatan göz yaşları onu çok merak ettirmişti.
"Hyung?"
"Sus ve sarıl sadece.."
Burnunu dolduran ağır bira kokusu, ne kadar rahatsız edici olsa bile, kollarını hyungunun kafasına dolayıp, kısa bir süre içinde uykuya dalmıştı..
Ben geldimmm. Ve gidiyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
stepbrother | kookmin
FanfictionJeon jungkook, üvey kardeşi jeon jimin'e aşık olmuştu..