Yine klasik okul çıkışlarından birisindeydik. Bu sefer umarım kimse beni durdurmaz diye hızlı hızlı gidiyordum..
"Jimin!"
Arkamdan gelen ses ile duraksadım.. Topuklarımın üzerinde döndüm ve bana seslenen kişiye çevirdim gözlerimi.
"Beklesene oğlum!"
Yanıma koşarak gelip saçlarımı karıştırdı.
"Bugün size gelmeye karar verdim. Nasıl fikir?"
"Imm.. Peki bundan şeyin haberi var mı.. Benim?"
"Şimdi oldu işte"
İkimizde kıkırdayıp yola devam ettik. Bize gelmesinde bir sakınca yoktu.
"Ben omuzlu çocuğu düşünürken siz bu süreçte arada kaynadınız.."
"Biz?"
"O akşam neydi öyle!"
"Hangi akşam?"
"Hyungun ve sen öpüştüğünüz akşam?"
Bunu söylemesi bile titrememe sebep olmuştu.
"Yanlış oldu o!"
"Yanlış değil jimin.. Jungkook hyung sana karşı hep farklı. Hatırlamadın mı? Biz.. Yani dudaklarımız değdiğinde.. Bu kadar şaşırması asla normal gelmedi."
"Sana bunun açıklamasını-"
"Bana bunun açıklamasını yapmıştın.. Neyi dert ediyorsun? Kardeş olmanızı mı? Siz öz bile değilsiniz jimin.. Onu gerçekten seviyorsan, ya da o seni gerçekten seviyorsa.. Kendini ona bırak gitsin. Aşkın çözemediği engel yoktur."
"Taehyung.."
"Hı?"
"Sana bir şey söyleyeceğim."
"Tabii?"
"B-biz.. Yanii hyungum ve ben.."
"Tanrım! Aslında Çıkıyor musunuz?!"
Kafam ile onu onayladığımda, olduğu yerde zıplamaya başladı.
"Bu gerçekten çok güzel! Jungkook hyung çok cesaretli!"
Yürümeye devam ettik ve biraz durup konuşmaya devam etti.
"Nasıl oldu peki? Senin adına çok mutluyum jimin!"
"Senden çıktıktan sonra sahilde turladık. Beni gerçekten sevmesi hoşuma gitti. Onan hoşlanmasam da onunla çıktım.. Çünkü beni gerçekten güzel seviyordu.."
"Şimdi.. Peki şimdi onu seviyor musun?"
"Diyorum ya.. Onun dokunuşları, gülümsemesi, beni sevgiyle kucaklaması, her gece uyurken kokusunu içime çekmem.. Bunlar benim hoşuma gitti tae.. Onun büyüsüne kapıldım. Ve dediğin gibi, kendimi ona bıraktım."
"AMAN TANRIM! AMAN TANRIM! BU ÇOK TATLI!"
"Sakin ol. Eve geldik."
"Her şeyi öğrendiğime göre, sevgilin beni yiyecekmiş gibi bakmaz artık değil mi?"
Kıkırdayıp kapıya adımladım.
"Sanmıyorum."
İçeriye girdik ve ayakkabılarımızı çıkardık. Annem, babam ve jungkook rahat pozisyonlarda salonda oturuyorlardı.
"Anne baba biz geldik!"
"Ah, taehyung da gelmiş. Hoş geldin oğlum."
Annem ve babam gülümseyerek tae'yi selamlarken, bakışlarımı jungkook'a çevirdim.
Taehyungu görünce her zaman ki çatık kaşlı yüz ifadesini takınmıştı."Merhaba jungkook hyung."
Taehyung, jungkook'a da selam verdiğinde, ortamı bölerek taehyungu çekiştirdim.
"Anne biz odamdayız."
"Tamam oğlum."
Son bir kere jungkooka baktığımda, sinirden kudurduğunu gözlerinden anlamıştım.
Ben önde taehyung arkada merdivenleri çıkıp odama geldik.
"Yüz ifadesini gördün değil mi? Kıskançlıktan çıldırdı!"
Odaya girdiğimizde kahkaha atarak söylediği cümlelere karşı kafamı sallayıp kahkahasına eşlik ettim..
Sonunda kendimize geldiğimizde, yatağıma oturdu ve ben de laptobumu getirip yanına oturdum.
"Film izleyelim?"
"Evet! Seninle film izlemeyi özledim!"
Gülümsedim ve birlikte seçtiğimiz filmlerden birisini açtım.
Yatağımın başlığına yaslanıp, bacağıma koyduğum laptobumdaki filmi izlemeye başladık.
Bir şeylerin eksik olduğunu fark ederek filmi durdurdum.
"Bu da ne böyle?! Cips olmadan film mi izlenir!?"
"Biz aptallar nasıl unuturuz!?"
"Bekle sen. Aşağıda olması gerek. Yoksa gider alırız."
"Okey"
Odamın kapısını açıp merdivenlere yöneldim.. Jungkooka baktığımda beni çoktan fark etmişti bile. Meraktan bacaklarını sallıyordu. Tanrım! Bu çok tarlıydı!
"Ne oldu oğlum?"
"Bir şey yok baba. Film izleyeceğiz de atıştırmalık bir şeyler alacağım."
"Pekala."
Mutfağa girdim ve dolapları karıştırmaya başladım.
"Jimin."
Korkudan sıçrayıp, arkamı döndüm. Jungkook buraya gelmişti.
"Ah! Korktum!"
"Özür dilerim."
"Sorun değil. Niye geldin?"
"Ne demek niye geldin? Ne yapıyorsunuz yukarıda?"
Sorgular bir şekilde daha çok yaklaştı.
"Sadece birkaç film izleyeceğiz. İstersen sen de gel."
"Ne yapacağım onunla aynı odada? Ayrıca ne filmi yaa benimle izlersin film."
"Seninle de izlerim~ ama istersen gelebilirsin."
Yanağına küçük bir öpücük kondurarak elimdeki cipslerle birlikte yanından öylece geçip gittim.
Kesinlikle gelecekti.
🏳️🌈
geldim ve gidiyoreeyim
Ben sizi seviyoreee♥️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
stepbrother | kookmin
FanfictionJeon jungkook, üvey kardeşi jeon jimin'e aşık olmuştu..