-8-

13.9K 987 592
                                    

Jimin

Sabah olmuştu. Yanımda uyuyan hyungumu görünce, ilk şaşırsam da aklıma dün gece gelmişti. Sahi.. Neden ağladı? Ona bakarken, gözlerini yavaş yavaş aralamıştı.

"Jimin?"

Kollarımı hızla bedeninden çektiğim de bana merak ile bakıyordu.

"Ben buraya nasıl geldim?"

Başını sıvazlayarak konuştuğunda, bir yandan bana bakıyordu.

"H-hyung, dün içtin de biraz. Ben uyurken yanıma gelmişsin. Ağladığın için-"

"Tamam. Sus"

Eli ile dur işareti yapıp, yataktan kalktığın da kapıya yönelecekken, onu durdurmuştum.

"N-neden ağladın hyung?"

"Ağlamış mıyım?"

"Evet, ağladın. Seni ilk defa böyle görüyorum."

"Tamam. İlk ve son oldu öyleyse."

"Hyung! Doğruyu söyler misin?"

"Sana ne jimin! Tanrı aşkına bir şeyi umursama!"

Kolumu ittirip, odamdan çıktığında gözlerim dolmaya başlamıştı..

Günümüz (2019)

Okulların kapanmasına az kalmıştı.. Okula ilk geldiğimde, yanımda tae olmasına rağmen biraz kötü hissetmiştim. Ama şimdi, gayet güzel arkadaşlara sahiptim. Taehyung, yoongi, hobi.. bir tek yoongi bana karşı farklı davranıyordu. Yumuşak, narin, sevecen, paylaşımcı ve iyi bir dinleyici..Yanlarına gidip, bulundukları masaya, kantinden aldığım kahveler ile oturup diğerlerini onlara uzatmıştım.

"Teşekkür ederim jimin-ah"

Yoongi gülümseyerek teşekkür ettiğinde tebessüm etmiştim.

"Afiyet olsun yoongi-ah"

Ardından hobi'nin sesi duyulmuştu.

"Hayır anlamadığım şey, yoongi bize bu kadar kaba davranırken jimin'e neden kibar davranıyor?"

"Harbi lan. Niye yoongi?"

Taehyung'da hobi'ye onay verip, yoongi'ye dönmüşlerdi.

"Jimin... Bilirsin ben açık sözlüyüm. Ve sana söylemek istediğim bir şey var."

"Bilmez mi-"
Hobi konuşurken, onu durduran şey, yoongi hyung'un ters bakışları ile rahatsız olmuşcasına kıpırdanmıştı.

"Öhöm öhöm! Şey hobi biz gidelim mi?"

Taehyung, hobi'nin kolundan çekiştirerek masadan kaldırmıştı. Sonunda yoongi ve ben yalnız kaldığımızda, yoongi bana yeniden dönmüştü.

"Iıı nerede kalmıştık?"

"Bana bir şey söylemek istiyordun?"

"Ah, hatırladım. Jimin, ben senden hoşlanıyorum.. sanırım."

"N-ne?"




Güzel yerde bitirmeyi severimsss

stepbrother | kookminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin