...
Beğenilerinize bırakıyorum.Bayan soo jimin in ilaçlarını getirdi. Bıraktım masanın kenarına.
"y-yoongi "
" efendim jimin. "
" g-gitmeyecek misin? "
" gitmeyeceğim"Sevinmiş gibiydi. Gözlerinin içi parlamıştı. Yüzünü yaklaştırdı.
"s-seni s-seviyorum. "
" sana aşığım jimin. "Dediğim şey ile hafifçe gülümsedi. Kafasını boynuma gömüp burnunu sürttü sırnaştı iyice. Gülüp yanağımı jimin in yanağına sürttüm.
" hyung! Oynaşmayı bırakıp bana cevap verir misin? "
Taehyung bana mı sesleniyordu? Kafamı Taehyung a çevirdim. Koltukta ters bir şekilde oturmuş ayaklarını havaya kaldırmış sallıyordu. Elindeki telefona bakıyor düşünüyormuş gibi yapmıştı.
" efendim Taehyung "
" hyung bu çocuk kim? "
" hangi çocuk? "Elindeki telefonun ekranını çevirdi bana.
" Taehyung göremiyorum kardeşim! Körüm ben bilmiyor musun? "
" jimin e olan aşkından kör olduğunu biliyordum da normal kör olduğunu bilmiyordum hyung"
"haklısın"Koltuktan inip masaya geldi. Karşıma oturdu. Elinde ki telefonu önüme koydu. Jungkook tu bu.
"jeon Jungkook"
"ha? Tanıyor musun? "
" öğrencim. "
" beni o çocukla tanıştır "
" neden? "
" hyung bu çocuk normal değil. Yani istediğin kişileri bulmamıza yardımcı olacak."
"oh tamam. Tanıştıracağım da nasıl gidiyor şu adamları bulma işi? "
" o adamlar sandığımız kadar basit değil. Arkalarında büyük bir iş adamı var. Gizli çok gizli işler yürütüyorlar. O yüzden bulmamız uzun sürecek. Ama bir kaç insana ulaştım onlardan olan, bize bilgi satmalırını sağladım. Birkaç işe yarar şey var. Ama bunları yalnız başınayken bakmalısın. "
" teşekkürler tae. Bize bilgi satmalarını sağladın bundan benim neden şimdi haberim oldu? Hem para işi-"
"hallettim hyung. Benim için onca şey yaptın. Bırakta biraz da ben, sen ve jimin için birşeyler yapayım. "
"peki tae. Biliyorsun sen benim kardeşimsin. Ne zaman ne ihtiyacın olursa çekinmeden iste al senin olsun biz kardeşiz Taehyung. Bunu unutma"
"unutmayacağım hyung. Da şu çocukla beni tanıştırmayı unutma"
"hahah ah Taehyung tamam dedim ya. "
" tamam hyung unutmak yok. "
" Taehyung sen niye koltukta uyudun?"
"eve biraz geç geldim. Sen yukarıya çıkma dedin. Aşağıda ki odalarada gitmeye üşendim. O yüzden koltukta öyle uyudum işte. "
" üşengeçlikte sınır tanımıyorsun. "
" biliyorum hyung. Karnım acıktı benim bayan soo! "Bayan soo son tabaklarıda getirdi. Kahvaltıya başladık. Çatalımı elime alıp bir dilim peynir aldım. Ucundan ısırıp tadına baktım. Kalanı jimin in ağzına götürdüm. Jimin ağzını yavaşça açıp peyniri yedi. Jimin de biliyordu açlıktan bayılmak üzere olduğunu.
Çok fazla şey yedi jimin. Zorlada olsa yedi. Tabakta son kalan salamıda alıp ağzına götürdüm jimin in.
"kusacağım. "
" bu son bunuda ye hadi "
" hayır".
"hadi jiminim. "Yavşça araladı dudaklarını salamı ısırdı yuttu. Çayımı alıp içtim biraz.
" bende "
Bardağı jimin in dudaklarına götürdüm. Yavaşça diktim kafasına. İçti biraz. Öksürdü sonra. Kucağımda daha dik bir hale getirdim. Bardağı bıraktım. Jimin in sırtına vurdum yavaşça.
" iyi misin jimin? "
Kafasıyla onayladı. Öksürüğü durunca kucağımdan indi. Kolumdan destek aldı. Ayakta kaldı bir süre. Yönümü jimin e döndüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Clamped Hands °yoonmin°✔️
Fanfictionİn the SEX (ismi değişti) İyileştir beni Yoongi iyileştir ki sana seni ne kadar çok sevdiğimi göstereyim. İyileştir beni Yoongi iyileştir ki canımızı yakanlardan intikamımızı alalım. İyileştir beni Yoongi iyileştirki harika bir hayat yaşatayım san...