38.

2.2K 138 190
                                    

"ppoo! Paa! Ppoo!"

Yoongi gülümsedi. Jimin in sevimli hareketlerini izlerken. Jimin zıpladı ard arda iki kere. Bir kere de etrafında döndü.

"düşeceksin"
"bey tayvşan oydum"

Jimin dudaklarını büzdü oldukça sonra ise zıplamaya devam etti. Yoongi mest oluyordu izlerken.

Jimin yoongi ye yaklaştı zıplayarak. Kollarını açtı. Yoongi doğruldu yatakta kollarını açtı kocaman. Jimin sarıldı kocaman. Yatağın üstüne çıkıp yoongi nin kucağına oturdu. Yoongi sıkıca sardı kollarını jimin e.

"yoongi."
"efendim Jiminim."

Jimin bir elini Yoongi nin burnuna koydu ve oynamaya başladı.

"sen hiç tavşan gördün mü?"
"gördüm"
"nerde?"
"karşımda. Kucağımda kollarımın arasında"

Jimin gülümsedi Yoongi yle birlikte. Dudaklarını büzdü Jimin Yoongi nin saçlarını geriye itti sonra.

Yoongi sezmişti Jimin deki ukteyi.

"gerçek bir tavşan görmek ister misin?"

Jimin in gözlerindeki ışığı görmüştü Yoongi.

Jimin heyecanla kafasını evet anlamında salladı.

"evet isterim. Çok isterim."
"o zaman hayvanat bahçesi!"

Jimin alkış yapmış ve yaşasın diye bağırmıştı.

Yoongi o an bir söz verdi kendine. Jimin de ukte kalan herşeyi gerçekleştirmek için.

_______________

Yoongi görevlinin uzattığı tavşanı aldı kucağına. Jimin e döndü vereceği tepkiyi merak ederek. Hayal ettiği tepkiden çok uzaktı Jimin in tepkisi.

Küçücük bir çocuk gibiydi Jimin. Saklanmıştı Yoongi nin arkasına. Korkmuştu tavşandan çünkü hayal ettiği gibi değildi hiç. Kocaman da dişleri vardı ya Jimin i ısırırsa? ve jimin de kan kaybından ölürse ne olacaktı? Yoongisiz nasıl yapacaktı? Çok korkardı ki.

Yoongi küçüğünün korktuğunu anladığında kucağındaki tavşanı görevliye verdi. Jimin e döndü. Sıkıca sarıldı önce.

"benim bebeğim korktu mu?"

Jimin konuştu ağlamaklı.

"y-yoongi onun kocaaaamaaaaaaannnnnnnn diyşleri var. Ya ısırırsa!"

Güldü Yoongi. Hiç böyle hayal etmemişti küçüğünü. Jimin Yoongi nin güldüğünü görünce gözyaşları süzülmeye başladı. Kötü hissetti Jimin. Yoongi onunla dalga mı geçiyordu? Başını öne eğdi Jimin.

Yoongi Jimin e sımsıkı sarıldı anlına kocaman bir öpücük bıraktı.

"o kadar tatlısın ki Jimin gülümsemeden duramıyorum. O kadar tatlısın ki seni yemek istiyorum."

Kaldırdı kafasını Jimin. Yoongi ye baktı asık suratıyla. Yoongi Jimin in dudaklarına hafif bir öpücük bıraktı.

"yüzünü ne kadar asarsan as yine de çok tatlısın. Ve ben seninle asla alay etmem."

Jimin dudaklarını büzdü.

"özür dilerim."
"ben özür dilerim."

Bir kez daha sarıldılar sıkıca. Yoongi ayrıldığında konuştu.

"ve tavşanlar insanları ısırmazlar."
"ama dişleri kocama"
"havuçları yiyebilmeleri için kocaman."
"ya elimi de havuç sanarsa"
"sanmaz."

Clamped Hands °yoonmin°✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin