Ne işim vardı benim burda? Jimin i yalnız bıraktım içime dert oldu. Umarım Jungkook a saldırmaz umarım Taehyung jimin le baş edebilir.
"bayım buyrun. "
" teşekkürler "Pizzaları alıp dükkandan çıktım. Karanlık yolda yürümeye başladım. Dalgaların kıyıda ki kuru kum taneleriyle buluşma sesi huzur vericiydi. Uzak değildi eve. Olduğum noktadan evimi görebiliyordum.
Hızlıca yürüdüm karanlık yolu. Evin önüne gelip kapıyı tıklattım. Jungkook açtı kapıyı kafasının sol kısmına buz tutuyordu.
"kafana ne oldu? "
" biricik eşin kafamı kırıyordu az kalsın."
"hak etmişindir "
" aa? "İçeriye girdim. Taehyung ve jimin aynı koltukta karşılıklı oturmuşlar el çakışma oyunu oynuyor Taehyung şaşırıyor jimin ona tokat atıyordu. Etrafı toplamışlardı gelişigüzel. Elimdekileri masaya bırakıp jimin in arka tarafına oturdum arkadan sarıldım. Beni takmayıp oyuna devam etti. Jungkook elindeki buzu bırakıp getirdiklerimi eline aldı konuştu.
"saygısızlık biraz da edebsizlik olacak bay min ve onun biricik eşi jimin ve ve benim dün geceki se-"
Taehyung durdurdu Jungkook u.
"özelimizi paylaşmayalım Jungkook lütfen."
"sanki bilmiyorlar sabah arayıp yoongi ye ah pardon bay min e öttün ya hemen."
"sen tam bir iblissin "
" ah teşekkür ederim Taehyungcuğum."Jungkook pizza kutularını poşetten çıkardı kutuların birini açtı bir dilim aldı. Taehyung un yanına oturdu bir elini Taehyung un omzuna attı. Taehyung jimin le oyununu durdurup Jungkook a döndü. Jimin ise kenarda ki yastığı alıp Jungkook a fırlattı. Jungkook aldığı dilimi ısıracaktı ki kafasına gelen yastıkla ağlamaya başladı.
Jimin i kendime çevirdim. Jungkook bağırmaya başladı.
"ben gidiyorum! Yeter ya! "
Elimdeki pizza dilimini bırakıp kapıya yöneldi. Taehyung kalkıp durdu Jungkook u.
" bırak gideceğim! "
" hayır Jungkook! "
" gideceğim! "
" izin vermiyorum! "
" sana soran oldu mu?! Gidiyorum dediysem gidiyorum! "
" hayır ya beni bırakıp nereye? Biz ne konuştuk?! "
" banane! "
" Jungkook! Hayır dedim!! "
" ben de gidiyorum dedim! Sen kimsin ya beni engelliyorsun! "
" sex partnerin? "
" o bir gecelikti! "
" ha bir gece? Bir gece? "
" evet bir gece! "
" dün akşam öyle demiyordun! Becerilmek için her türlü yalanı dolanı iblisliği yapıyorsun bravo sana! "
" sanane! Aptal oluşuna oturup ağla şimdi!"
"hiç utanmıyor musun?! İnsanlara sürtüklük yapmaya! Tek gecelik ilişkiler yaşamaya! "
" sen hiç utanmıyor musun beni kendine alet etmeye bilgi almak için beni becermeye! Beni uyutmaya çalışmaya! Ha?"
"utanmıyorum "
" utanmıyorum "Tartışan ikiliyi izlemeyi bırakıp jimin e döndüm.
" jimin beğendin mi yaptığını? "
" hak etti Jungkook "
" jimin kötü çocuk olma "
" kötü çocuk Jungkook "
" ama yine de ona bu kadar zarar verme."
"benim yanımda olman gerekiyor"Deyip kalktı yavaşça önümden. Yatak odasına yöneldi. Kalkıp kolundan tuttum.
"jimin yanlış anladın. Ben herzaman senin yanındayım. Sadece insanlara zarar vermek iyi bir şey değil. Bu sadece Jungkook için değil herkes için öyle. "
" Jungkook ta bana zarar verdi. Onu kimse yargılamadı ama. "
" özür dilerim jimin. "Kolumu sertçe itti. Yatak odasına girdi. Gitmedim peşinden. Durup tartışan ikiliye bağırdım.
" ya defolun gidin ya da insan gibi konuşun!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Clamped Hands °yoonmin°✔️
Fanfictionİn the SEX (ismi değişti) İyileştir beni Yoongi iyileştir ki sana seni ne kadar çok sevdiğimi göstereyim. İyileştir beni Yoongi iyileştir ki canımızı yakanlardan intikamımızı alalım. İyileştir beni Yoongi iyileştirki harika bir hayat yaşatayım san...