Güneş doğmuş yepyeni bir gün başlamıştı. Yoongi tüm gece uyumamış jimin i gözlemişti. Jimin ara ara uyanmış ağlamış çığlık atmış kendine zarar vermeye çalışmıştı. Yoongi engel olmuş jimin in tekrar uyumasını sağlamıştı.
Şimdi güzelce uyuyordu jimin. Daha sakindi. Normala dönüyordu jimin in bedeni. Morluklar gidiyor, şiş olan damarları iniyordu.
Yoongi jimin in anlına ufak bir öpücük bırakarak doğruldu yatakta. Başı çatlayacak gibi ağrıyordu. Yavaşça yataktan kalktı. Banyo kısmına yönelip elini yüzünü yıkadı yoksa kendine gelecek gibi değildi. Sesiz biçimde odadan çıktı. Mutfağa girdi. Kahvaltı hazırlayacaktı.
Jimin için süt ısıttı, reçelli ekmekler hazırladı, yumurta haşladı. Peynir dilimleri kesti, bir kaç çeşit zeytini aynı tabağa koydu. Domates, salatalık biber doğradı.
Kendine bir sade kahve yapıp masaya yerleştirdi hazırladıklarını. Elini yıkayıp yatak odasına yöneldi. Jimin uyanmış tavanı izliyordu. Yoongi yatağa oturup jimin in saçlarını geriye itti.
Sürekli ağladığı için gözleri kıpkırmızıydı, dudakları şişmiş dişlediği yerler kabuk bağlamıştı. Gözlerinin altı şişmiş burnu kızarmıştı. Saçları darmadağındı. Savaştan çıkmış gibiydi.
"günaydın jimin im"
Jimin hafifçe kafasını çevirip yoongi ye bakmış ve sadece bakmıştı. Yoongi hızla jimin in dudaklarına bir öpücük bırakmış sonra da jimin i kucaklamıştı.
Mutfağa geçip yoongi jimin i sandalyeye oturttu. Kendiside yanına oturdu. Önce sütü içirdi yoongi. Reçelli ekmek yedirdi. Yumurtayı yedirdi. Jimin öylece karşıya bakıyor yoongi ne verirse ağzını açıp yiyordu.
Yoongi ara ara kendi ağzınada birşeyler atıyor kahvesini yudumluyordu.
Kahvaltı faslı bittiğinde yoongi ağrı kesici yemiş bulaşıkları makineye doldurmuştu. İşi bitince jimin i kucağına almış banyo ya yönelmişti. Jimin in üstündeki kıyafetleri çıkarmış küvete otutturmuştu. Jimin in kendine gelemesi için önce biraz soğuk suyu açmış jimin in başından aşağıya dökmüştü. Jimin neye uğradığını şaşırmış ama bu kendine gelebilmesini sağlamıştı.
Yoongi hemen sonra ılık suyu açmış jimin i o suyla yıkamıştı. Jimin in hasta olmasını istemezdi.
"jimin im."
"yyoongi"
"nasıl hissediyorsun?"Jimin gayet iyi hissediyordu. Hatta çok çok iyi hissediyordu.
"çok iyi"
Yoongi gülmüş jimin de gülmüştü.
"bana ne oldu?"
"canın yandı"
"hatırlamıyorum"
"hatırlamaman çok iyi. Kötü bir zamandı unutulması çok iyi."Yoongi jimin i küvetin içinden çıkarmış havluyla kurulamıştı ıslak bedeni. Yatak odasına geçip jimin i yatağın üstüne otutturmuş güzelce giydirmişti.
"ne yapalım?"
"çizgi film"
"tamam"Yoongi jimin i tekrar kucaklamış salona geçmişti. Jimin i koltuğa bırakmış bir çizgi film açmıştı. Yoongi jimin in yanına oturmuş kafasını jimin in dizlerine koymuştu. Jimin eliyle yoongi nin saçlarıyla oynamaya başlamıştı.
Yoongi kendini yavaşça uykuya bırakmıştı.
___________
Yoongi gözlerini açtığında jimin in de uyumuş olduğunu gördü. Jimin i koltuğa yatırdı. Telefonu çalmış hızla telefonunu çıkarıp kulağına götürmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Clamped Hands °yoonmin°✔️
फैनफिक्शनİn the SEX (ismi değişti) İyileştir beni Yoongi iyileştir ki sana seni ne kadar çok sevdiğimi göstereyim. İyileştir beni Yoongi iyileştir ki canımızı yakanlardan intikamımızı alalım. İyileştir beni Yoongi iyileştirki harika bir hayat yaşatayım san...