13.

3.4K 182 151
                                    


Duyduğum alarm sesiyle gözlerimi araladım. Jimin üstüme çıkmış göğsüme kafasını koymuş uyuyordu. Elimi uzatıp telefona ulaşmaya çalıştım ama telefon uzaktaydı yetişemedim. Alarm sesi sinirlerimi bozmaya başlamıştı.

Jimin i gözlerini açmış bana bakmıştı.

"jimin üstümden kalkta şu alarmı kapatayım. "

Üzerimden kalkıp kendini yana attı. Kalkıp alarmı kapattım. Taehyung dan üç mesaj vardı.

Taehyung :  hyung ben çok büyük bir bok yedim.
Taehyung :  bana kızma.
Taehyung :  konum at yanına gelelim.

Mesajları okuduktan sonra rehbere girip Taehyung u aradım.

"alo yoongi"
"Taehyung ne oldu? "
" bana kızmak yok tamam mı? Gerçekten kendi irademle olmadı. Ben hiç birşey yapmadım. Tüm suç Jungkook un. "
" sakin ol ve baştan anlat. "
" siz gittikten sonra dediklerini yaptım ve evden çıktım. Jin in kafesine gittim baktım ki Jungkook ta orda. Jungkook un yanına gidip kendimi tanıttım. Sonra biz eve geçtik. Amacım Jungkook un ağzından bilgi almaktı ama Jungkook bana sürtünmeye başladı. Sonra Jungkook u sarhoş edip adamlarla bağlantısını öğrenecektim. Çocuk şeytan çıktı. İçirdi sarhoş etti beni. Sabah uyandığımda ise çıplak ve kollarımın arasında Jungkook la uyandım. Dün gece çocuk kendini becerti bana. Birde utanmadan 'çok sert beceriyorsun' dedi. Ne yapacağım şimdi? "
" oho Taehyung kolay gelsin. "
" ya yoongi yardım et. Ne yapacağım? "
" buraya gelin. "
" neredesiniz? "
" sahilde. Bizim evde"
"hyung ben gelmesem mi? Boşuna tadınızı kaçırmayayım. Amcam falan boşver."
"saçmalama senin hiç bir suçun yok tüm suç annemin bunu herkes biliyor. Hemen gelin buraya. Jungkook u da getir. Jimin le ne konuşacaksa konuşsun. Ve bir daha kendini asla soyutlama "
" teşekkürler hyung. İyi ki abimsin. "
" iyi ki kardeşimsin. "

Telefonu kapatıp kenara bıraktım. Yatağa oturup jimin in saçlarını okşadım.

" jimin hadi kalk. Taehyung ve Jungkook gelecek. "

Gözlerini aralayıp bana baktı. Kafasını tutup yavaşça doğruldu.

" başın mı ağrıyor? "

Kafasıyla onayladı. Elinden tutup kaldırdım. Kalçasını tuttu inilti çıkardı.

" ağj^"
"çok mu acıyor? "
" evet. Niye bu kadar acıyor? "
" iki kere yaptık ya ondan. "

Gözleri kocaman olmuş şaşkınlıkla bana bakmıştı.

" iki kere? "
" evet iki kere. Dün akşam ilk min jimin le sonra da park jimin le seviştim. "

Anlamsızca baktı.

" anlamadım. Uyurken bana mı dokunuyorsun yoongi?! "
" uyumuyordun ki. "
" nasıl ya ben niye hatırlamıyorum? "
" bebeğim sen dün gece kalktın beni yanından kovdun. Sonra ben birazcık sana bağırdım sen gözlerini açtın. Herşeyin başına Jungkook la kavga ettiğin benimde sana bağırdığım güne döndün. Ben bay min oldum sen park jimin. Sana aşık olduğumu söyleyince de mutluluktan ağladın. "

Gözlerini kaçırmış gülmüştü.
" yalan söyleme"
"yalan söylemiyorum. Gerçekten hatta seviştikte bana 'daha hızlı! " diye bağırdın. O yüzden kıçın o kadar çok acıyor."
"ya ben niye hatırlamıyorum! "
" hatırlamaman doğal. "

Güldüğüme ağzıma vurdu hafifçe. Sonra konuştu sinirle.

" hadi kalk üstümü giydir! Üşüdüm. "

Kalkıp dün akşam getirdiğim kıyafetleri aldım.

" bunlar kimin kıyafetleri? "
" benim. Bunlarla idare edeceksin."
"bunlar çok renkli. "
" evet. "
" sen bunları nasıl giydin? Evdeki kıyafetlerin siyah beyaz ve gri. "
" küçüktüm jimin. O yüzden bu kadar renkliler. "
" çok güzeller. "
" senin kadarken giyiyordum da şimdi sarmıyor renkli kıyafetler. "

Clamped Hands °yoonmin°✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin