Taegguk.
Sıkıca sarıldı ikili. Uzun zaman görüşememenin verdiği özlemle.
"neden haber vermedin geldiğini!"
Ayrılıp dudaklarını büzdü Lara.
"geleli çok olmadı. Jeasmine beni terk etti bende peşinden geldim."
Taehyung oldukça şaşırdı. Çünkü beklemiyordu birlikte olmalarını.
"siz evlendiniz mi?"
Lara kocaman gülümsedi.
"evett!!"
Taehyung güldü kocaman yüzünde hala silinmeyen şaşkınlıkla. Lara elini yumruk yapıp yavaşça Taehyung un omzuna vurdu.
"ee sen neler yaptın?"
Taehyung sinirden kıpkırmızı kesilmiş Jungkook a döndü. Ellerini birleştirip kocaman bir öpücük bıraktı Jungkook un anlına.
"sevgilim."
Lara nın gözleri kocaman oldu bir Taehyung a bir Jungkook a baktı.
"t-tae sen ciddi misin?"
Jungkook anlamamış bakışlarını yöneltti Lara ya. Taehyung hevesle başıyla onayladı.
"evet çok ciddiyim. Ciddiyiz."
Lara hala şaşkınlığını yenememişti.
"ama Taehyung bu nasıl olur? O bir erkek."
Taehyung yan bir gülüş sundu.
"biliyorum."
"tae sen kızlardan hoşlanırdın, beraber kız keserdik? Sen erkekleri sevmezdin ki? Sen hep kızlarla çıktın?"Taehyung Jungkook baktı, jungkook da Taehyung a.
"Jungkook u tanıyana kadardı."
_____________________
Yaklaşık iki saat geçmişti. Jimin yoongi nin kucağına oturmuş konuşurken yüzünün aldığı tatlı halleri izliyordu. Lara ve Taehyung ise hararetle geçmişten bahsediyorlardı.
Jimin in gözleri Jungkook a kaydı. Herkesten uzak bir yerde tek başına oturuyordu. Bacaklarını kendine çekmiş çenesini dizene dayamış Taehyung u izliyordu. Çok üzgün görünüyordu Jungkook. Jimin üzgün hissetti Jungkook u üzgün görmek onu da üzmüştü.
Birden gözleri kesişti Jungkook la Jimin in. O zaman gördü Jimin Jungkook un dolmuş gözlerini.
Endişelenmeye başladı Jimin. Ciddi bir şeyler oluyordu.
Kapı çaldı birkaç kez Yoongi kucağındaki miniği koltuğa bırakıp kapıya adımladı. Jeasmine gelmişti sonunda. Jeasmine arkada Yoongi önde girdiler odaya. Jeasmine Lara yı gördüğü an içeri girdiği gibi geri döndü. Lara kalkıp ışık hızıyla sarıldı Jeasmine 'ne.
"minik kuşum-"
"bırak beni!"
"lütfen dinl-"
"bırak!"
"karıcığım lütfen dinle beni-"
"sus! Konuşma! Bırak beni gideceğim ben!"
"hayır izin vermiyorum"Deyip yapışmıştı Lara Jeasmine in dudaklarına. Jeasmine kocaman olmuş gözlerle baktı onu öpen Lara ya. Şaşkınlığı geçtiğinde ayırdı hızla dudaklarını.
"affetmeyeceğim."
"özür dilerim."___________________________
Gitmişlerdi. Lara ve Jeasmine gitmişti. Şimdi ise dörtlü Yoongi nin yaptığı leziz yemekleri yiyorlardı. Daha doğrusu Taehyung ve Yoongi yiyordu. Jungkook düşük mooduyla tabağındaki yemekleri karıştırıyor kesip parçalıyordu. Jimin in ise oyun moodundaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Clamped Hands °yoonmin°✔️
Fanfictionİn the SEX (ismi değişti) İyileştir beni Yoongi iyileştir ki sana seni ne kadar çok sevdiğimi göstereyim. İyileştir beni Yoongi iyileştir ki canımızı yakanlardan intikamımızı alalım. İyileştir beni Yoongi iyileştirki harika bir hayat yaşatayım san...