king&king
Kurgunun akışını unuttum.
--Oy ve yorumlarınız kitabı yazma istikrarımı güçlendiriyor--
"yoongi doktor neden gelecek?"
"kontrol için"Jimin dudaklarını büzdü hafifçe.
"canımı yakıyor iğneler."
"iyi olduğunu bilmek istiyorum."Jimin yarı uykulu gözlerini kocamanlaştırdı.
"hasta mıyım ki ben?"
Yoongi derin bir nefes alıp verdi. Dün hiç yaşanmamış gibi davrandı.
" hayır değilsin. Ben sadece iyi olduğunu tescillemek istedim."
Jimin anladığını belirtmek için başıyla onayladı. Başını yastığa koyduğu an tekrar uyumaya başlayacaktı jimin, uykuyu severdi, Yoongi jimin i uyanık tutmak için onunla konuşmaya çalıştı.
"jiminim, bu gün dışarıya çıkalım mı?"
Jimin sadece uykuya odaklanmış gibiydi. Yoongi jimin tepki vermeyince sorusunu yeniledi.
"bu gün dışarı mı çıksak diyorum jiminim?"
Jimin o kadar duymuyormuş gibiydi ki hiç bir tepki vermiyor gözleri kapanıyor başı düşüyor gibi oluyordu.
Yoongi karşısında bağdaş kurup oturan miniğin kafası düşmesin dengede dursun diye kendine çekti. Çeker çekmezde Jimin anlını Yoongi nin göğsüne yasladı ve uyumaya başladı. Yoongi burnuna sürtünen saçları itip bir kaç öpücük kondurdu Jimin in vanilyamsı kokan ipeksi saçlarına.
"uyumaman gerekiyor bebeğim"
Jimin tepki vermedi bir süre. Sonra da kafasını kaldırdı işaret parmağıyla beraber. Dudaklarını büzdü oldukça sonra ise küçük çocukları anımsatan incecik ses tonuyla konuştu.
"y-yoongi ben - ben kocaman seviyorum seni biliyor musun?"
Gülümsedi Yoongi kocaman gülümsedi.
"bende seni seviyorum."
_____________________
"ahğ!"
Jimin elleriye engel olmaya çalıştı. Canı çok yanmıştı ve her iğnede de daha çok acıyordu.
Yoongi nin içi acısada tahlil için kan alınması gerekiyordu yani jimin in canı yanması gerekiyordu. Yoongi jimin in bileklerini tuttu karşı çıkmaması için. Jimin canının daha çok yanacağını anladığında seslice ağlamaya başladı.
Doktor (ismini unuttum) işini hemen halletmek için elinden geldiğince hızlı ve dikkatli oldu. Doktor Jimin den kan aldıktan sonra en acıtıcı olan takviye iğnesini jimin in kanına enjekte etti. Jimin çığlık attı boğazının acımasını aldırmadan.
Yoongi bedeninin kalbiyle birlikte titrediğini hissetti. En az Jimin kadar canı yanmıştı.
"tamam. Bitti. Bitti Jimin"(doktor)
Jimin ağlamasını kuvvetlendirdi. Göz yaşları o kadar seriydi ki hiç bir şey göremiyordu jimin. O kadar sesli ağlıyordu ki duymuyordu kimseyi.
Yoongi jimin in bileklerini bırakıp sıkıca sarıldı. Gözyaşlarının yol oluşturduğu yanaklarına öpücükler bıraktı serice.
"geçti. Geçti Jimin im."
Jimin elleriyle Yoongi nin kolunu sıkmaya başladı. Tırnakları Yoongi nin koluna saplanıyor sığ yaralar oluşturuyor ve kanlanıyordu. Yoongi Jimin i az da olsa rahatlatmak amacıyla sol küçük parmağı ve bileğine kadar olan boşluğu Jimin in ağzına yaklaştırdı. Jimin ısırmaya başladı sertçe. Umrunda değildi Yoongi nin canının yanıp yanmaması önemli olan Jimin in canıydı.
Hırsını, sinirini, acısını azaltmıştı belki. Jimin bir süre sonra sesini kesmiş gözyaşları yavaşlamış nefesleri düzene girmişti.
(küççükken de çok sinirli bir bebekmişim sinirlendiğimde, hırslandığımda, ağladığımda annemin elini ısırırmışım. Şimdi kendi elimi ısırıyorum.)
Yoongi öpücüklerinden hiç mahrum bırakmadı Jimin i.
İnsan canı yandığında yanında destek olacak birini arardı. Tüm sevgisini bahşedecek, tüm varlığıyla onu mutlu edecek birini. Yoongi tüm sevgisinin gösteremeyeceği kadar çok olduğunu biliyordu bu yüzden tanrının ona bahşettiği irade kapsamınca tüm sevgisini o an göstermek istedi. Bedenini ayırmadı hiç jimin den. Hiç eksik etmedi 'seni seviyorum' cümlesini.
Jimin çok ağladığı için gözleri ağrımaya başladı. İstemsizce bir süre sonra kapanmaya başladı gözleri, Yoongi nin elindeki baskı da azalmaya başladı. Yoongi jimin i kucağına aldı ve yatağına götürdü. İncitmeden yatırdı jimin i üstünü sıkıca örttü ve anlına kocaman bir öpücük bıraktı.
Şimdi doktorun yanına gitmeliydi.
Sesizce odadan çıktı ve doktorun yanına gitti hızlı adımlarla.
"biraz uzun sürebilir"
"elinden geldiğinin en iyisini yap lütfen. Jimin in iyi olduğunu bilmek istiyorum."
"elimden geldiğince hızlı olacağım. Jimin dinlensin vitamin ilaçları bıraktım onları mutlaka alsın çok fazla kan aldım takviyeye ihtiyacı var. Yemek yesin. Dışarıya çıkın temiz hava alsın. Hatta mümkünse onu harekete teşvik et. Koşsun, zıplasın yani kaslarını çalıştırsın. Ne kadar kaslarını çalıştırır ne kadar sağlıklı beslenirse o kadar iyi olur. Canı daha az yanar."
"elimden gelenin en iyisini yapacağım."
"şimdi laboratuvara göndereceğim bunları. Sonuçlar çıktığında sana haber vereceğim."
"teşekkür ederim."Yoongi kapıya kadar eşlik etti doktora. Doktor arabasıyla gözden kaybolunca koşarak Jimin in yanına koştu. Ne kadar da özlemişti.
Kendini jimin in yanına attı. Jimin yarı uyanık yarı uyku halindeydi. Yoongi Jimin le ellerini birleştirdi tek tek öptü kısa parmakları.
Jimin ölse Yoongi de ölürdü.
_________________
"jimin gitme! Jimin lütfen beni bırakma!"
"hayır Yoongi kalamam. Gitmem gerekiyor annem beni çağrıyor"
"jimin lütfen! Jiminimm!!"
"hayır Yoongi kalamam artık burda. Gitmeliyim. Kendine iyi bak herşeyim."
"Jiminimmm gitme! Bırakma beni!! Jimin!!""jimin!"
Yoongi uyandı bir anda. Nefes nefese kalmış gözyaşları ıslatmıştı yastığı yanaklarını. Yanına baktı korku içinde. Kalbi her an yerinden çıkıp dünya yı turlayacak gibiydi.
Jimin uyuyordu yanı başında. Usulca masumca uyuyordu. Yoongi gördüğü rüyanın etkisinden çıkmaya çalıştı bir süre. Olmayınca jimin e sarıldı sıkıca.
Jimin gözlerini araladı yavaşça. Karşısında ağlayan minik bir kediyi anımsatan yoongi yi gördüğünde şaşırdı.
"y-yoongi?"
"beni bırakma jimin. Lütfen gitme. Bizi öldürme jimin."Jimin kendine gelmeye çalıştı. Uykudan arındığını hissettiğinde yatakta doğruldu. Yoongi de doğruldu yavaşça.
Jimin hiç beklemeden dudaklarını yoongi nin dudaklarıyla birleştirdi. Belkide en güzel cevap buydu.
__________________
"peki sonra ne olmuş?"
"kedi tabi bu kadar güzel bir civcivi görünce dayanamamış ve civcivi yemiş."Jimin kahkaha attı karnını tutarak. Yoongi de kahkaha attı peşinden. Yoongi kahkahası arasında ellerini pençe gibi yapıp miyavladı.
"ben de seni yiyeceğimm!"
Yoongi jimin in üstüne atladı. Jimin kahkahalara boğulurken konuştu.
"ah! Ye beni!"
Yoongi küçük küçük incitmeden ısırmaya başladı Jimin in bedenini.
"ah kedi civcivi yiyor!"
Yoongi jimin in karnından yukarıya doğru çıkmaya başladı ısırarak. Yüz yüze geldiklerinde bir süre birbirlerine baktılar. Gözlerinin içine.
Jimin bir kez daha 'İYİKİM' dedi. Yoongi bir kez daha 'HERŞEYİM' dedi.
Kısacık oldu farkındayım.
Mchiiswg.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Clamped Hands °yoonmin°✔️
Fanfictionİn the SEX (ismi değişti) İyileştir beni Yoongi iyileştir ki sana seni ne kadar çok sevdiğimi göstereyim. İyileştir beni Yoongi iyileştir ki canımızı yakanlardan intikamımızı alalım. İyileştir beni Yoongi iyileştirki harika bir hayat yaşatayım san...