Joonları ve amcamları yolcu ettikten sonra içeriye girdik Taehyung la.
"hyung biz nerde yatacağız?"
"isterseniz benim odamda istersen senin odanda yatın. Ha derseniz ki yatak küçük gelir sığamayız işlerimiz var bizim diye yatakları birleştirin bir odada. "
" ah zeki çocuk. Yatakları birleştirelim biz."İçeriye girdiğimizde Jungkook oturduğu yerden Taehyung a baktı.
"Jungkook kalk yatakları birleştireceğiz "
" ha? "
" tek yatakta ikimiz yatamayacağımız için iki yatağı birleştirip öyle uyuyacağız."
"gerek yoktu. "
" üstümde mi uyuyacaksın? "
" olabilir de ben onun için demedim."
"ne için dedin? "
" uyuyacağımızı düşünmediğim için dedim"İkiside piç smile takınırken daha fazla ikiliyi dinlemedim.
"iyi geceler "
Deyip yatak odasına girdim. Jimin cenin pozisyonu almış uyuyordu. Yanına uzanıp belinden tuttum kendime çektim. Boynunu öpmeye başladım. Gözlerini araladı hafifçe. Kendimi daha çok yaklaştırdım aletimi kıçına yasladım. Gözlerini tamamen açtı bu sefer.
Bana döndü.
"gittiler mi? "
" gittiler"Tamamen bana döndü. Yüzümü avuçladı.
"ne olursa olsun seni herşeyden çok sevdiğimi bil tamam mı? "
Yanağımda olan elini tutup öptüm.
" ömrüm boyunca hep bilmek istediğim şey sevgin bebeğim. Biliyorum hep bileceğim."Yüzüne yer yer öpücükler bıraktım. Sırnaşmaya başladı jimin. Üzgün, halsiz, isteksiz, solgun görünüyordu. Konuşurken bile her an son nefesiymiş gibi güçsüz cılız, ve bıtkındı.
Dudaklarımızı birleştirdim. Yavaşça dudaklarını emdim. Dilimi ağzına itmek için dudaklarına baskı yaptığımda dudaklarını araladı. Dilimi ittim diliyle buluştu. Jimin i omuzlarından tutup düz yatmasını sağladım. Üstüne çıktım dudaklarımızı ayırmadan. Dilini emmeye başladım inledi.
"ağh~"
Bacaklarını tutup ayırdım bacak arasına girdim. Kazağının eteklerinden tutup çıkardım. Karnına ufak bir öpücük kondurdum. Ellerini saçlarıma atıp çekiştirmeye başladı. Minik tepeciklerine gelip dişlerimin arasına aldım. İnledi derince.
"yoongiğh~"
Ellerimi pantolonuna atıp düğmesini çözdüm fermuarını indirdim. Çıkardım iç çamaşırıyla pantolonunu. Kendim de üstümü çıkardım. Hemşirenin verdiği kutuyu alıp jimin e uzattım. Alıp yanına koydu. Bir bacağını tutup omzuma koydum. Aletimi hazırlayıp deliğine yöneldim.
"jimin "
" yoo-ağhhğ~"İçine ittim aletimi çok hızlı olmayacaktım sert olmayacaktı canı yanmayacaktı sabah olunca yürüme sıkıntısını pek çekmeyecekti. Yavaşça gelgitler yapmaya başladım. Ellerini tuttum üstüne eğildim. Dudaklarımızı birleştirdim. Jimin gözlerini kapatmış her vuruşumda inliyor dudaklarıyla karşılık veriyordu.
Bir elini ayırıp aletine attı sıvazlamaya başladı jimin. Elini tutup aletinden ayırdım. Elini götürmeye çalıştı engel oldum. Gözlerini açtı dudaklarını ayırdı.
"y-yoongi penisi-"
"hayır. "
" lütfen "
" kendine zarar veriyorsun "
" lütfen "
" hayır"Yerlerimizi değiştirdim. İçinde penisimle oturur hale geldi üzerimde. Hareket etmeyi bıraktım. Bir süre öylece kaldık. Yüzüme bakmıyordu jimin. Çenesinden tutup yüzünü kendime çevirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Clamped Hands °yoonmin°✔️
Fanfictionİn the SEX (ismi değişti) İyileştir beni Yoongi iyileştir ki sana seni ne kadar çok sevdiğimi göstereyim. İyileştir beni Yoongi iyileştir ki canımızı yakanlardan intikamımızı alalım. İyileştir beni Yoongi iyileştirki harika bir hayat yaşatayım san...