Jimin yiyeceklerin çoğunu yemişti. Kalanınıda kenara bırakmıştı. Yoongi ye döndü konuştu usulca.
"yoongi şimdi biz nereye gidiyoruz?"
"eski evimize."Jimin eski evimize cümlesini duyunca ürperdiğini hissetti.
"gitmesek olmaz mı?"
Yoongi jimin in dediğini garip buldu.
"neden?"
"çünkü. Çünkü oraya gitmek istemiyorum."
"neden?"
"çünkü o evde beni izliyorlar sürekli rahatsız ediyorlar korkuyorum sonra uyuyamıyorum. O eve gitmek istemiyorum. Orası çok kötü."Yoongi şaşırmış arabayı durdurmuştu. Jimin e döndü. Hayretle sordu.
"nasıl yani?"
"yoongi bana inanmıyorsun ki"
"hayır hayır inanıyorum. Sonuna kadar inanıyorum."
"o evde garip şeyler oluyor"
"en başından anlatsana"Jimin derin bir nefes alıp anlatmaya başladı.
"yoongi sen beni o eve getirdin ya başta hiç bir sorun yoktu. Ama gece uyurken sen yanımda olmayınca sesler duymaya başladım. Garip sesler adım sesleri uğultu sesleri. Gittikçe yaklaştı sesler her gece aynı sesler. Sen yanımdan olmadığın zamanlar. Evde dolaşan gölgeler görmeye başladım. Boğuk bir ses bana komut veriyor. Senden uzaklaşmamı söylüyordu."
"bana neden söylemedin?!"
"söyleyecektim ama durdular bende kendi yarattığım şeyler zannettim. Ama sonradan anladım o evden çıkınca sesler komutlar duruyor. Sadece o evde bunlar olıyor."
"ah jimin yine de söylemeliydin!"
"bana inanmayacaktın ki!"
"inanırdım!"
"anlatmaya çalıştım! Yoongi ne olduğunu bilmiyorum ama o evde gizli kameralar var ses sistemi var buna eminim biri bizi gözetliyor"
"bunu göreceğiz"Yoongi arabayı çalıştırdı hızla sürdü arabayı evlerine. Kısa süre sonra eve ulaştılar. Yoongi hızla indi arabadan jimin i de indirdi. Hızlı adımlarla eve yöneldiler.
"y-yoongi "
" jimin korkmak yok. Birlikte içeriye gireceğiz. Birlikte göreceğiz"
"t-tamam. Tamam"Yoongi jimin in elini tuttu sıkıca. İçinde sinir ve hırs vardı. Jimin e sonuna kadar güveniyordu. Anahtarı cebinden çıkartıp deliğine soktu açtı kapıyı. Birlikte içeriye girdiler. İlk jimin in kaldığı odaya girdiler. Yoongi etrafı taramaya başladı.
"y-yoongi "
Yoongi durup jimin e baktı. Jimin eliyle dolabı işaret etti. Yoongi dolabı devirdi tek hamleyle. Gördükleriyle gözleri kocaman oldu. Dolabın arkasında kablolar minik hoparlörler vardı. Jimin in yattığı yatağa yöneldi ve itti. Altın da minik hoparlör vardı. Ve bir cihaz. Yoongi o cihazı söktü cebine koydu. Jimin e yöneldi sonra. Jimin in ağladığını gördü. Jimin yaşadıklarını hatırlamış ve ağlamaya başlamıştı. Yoongi kollarını sardı jimin e..
"y-yoongi k-korkuyorum. G-gidelim n-olur gidelim."
"tamam gidelim"Yoongi jimin i kucakladı. Jimin gözlerini kapatıp kollarını ait olduğu yere yoongi nin boynuna doladı. Hızlı adımlarla çıktı evden yoongi kucağında jimin le. Yıllardır yaşadığı evdi bu şekilde görmek sinirlerini bozmuştu. Bunu yapanlara cezasını vermek için can atıyordu.
Arabaya vardıklarında jimin i yerleştirdi dolaşıp kendi yerine geçti yoongi. Arabayı çalıştırıp hızla uzaklaştı evden.
"jimin iki seçeneğin var."
Jimin gözyaşlarını sildi yoongi ye döndü.
"ilki önce ev bakacağız sonra Jin lere gideceğiz. İkincisi eğer yorgunum diyorsan direkt Jin lere gideceğiz yarın ev bakmaya gideceğiz."
"uyumak istiyorum"
"tamam Jin lere gidiyoruz. Jimin telefomu al Jin i ara sonra da şu kabloya tak. "
" tamam"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Clamped Hands °yoonmin°✔️
Fiksi Penggemarİn the SEX (ismi değişti) İyileştir beni Yoongi iyileştir ki sana seni ne kadar çok sevdiğimi göstereyim. İyileştir beni Yoongi iyileştir ki canımızı yakanlardan intikamımızı alalım. İyileştir beni Yoongi iyileştirki harika bir hayat yaşatayım san...