Uhh..
Kafayı yiyorum sanırım.
Gözlerimi yavaşça araladım hastane odasındaydım. Serum takılmıştı. Biraz sonra bir hemşire içeriye girdi. Serumu çıkardı.
"geçmiş olsun "
" teşekkürler "Ayağa kalkıp odadan çıktım. Jimin i bulmalıydım. Etrafıma baktım. İlk gördüğüm doktoru durdurdum.
" pardon min jimin nerde olduğunu biliyor musunuz? "
" siz yakını mısınız? "
" evet ben eşiyim. "
" sizi ona götüreyim "
" teşekkürler "Doktor önden ben peşinden gittim. İki kat ve bir kaç koridor sonra durdu. Ben de durup camdan baktım. Jimine serum, oksijen maskesi takılmıştı. Uyuyordu. Cama iyice yaklaştım. Gözyaşlarım firar etmeye başlamıştı.
" merak etmeyin. Sadece dinleniyor. Çok yorulmuş. "
" ne zaman iyileşecek? "
" bedenen iyileşmesi için bir süre burda kalması gerekiyor. Ruhsal iyileşmesi için de uzun bir süre gerekli. "
" ona bakamadım. "
" hayır tam tersine ona çok iyi bakmışsınız. Hastane de kalmadığı halde iyi bir ilerleme kat etmiş. Eğer siz olmasaydınız çoktan intihar etmiş olurdu. "
" bu iyi bir şey mi? "
" onu hayata geri kazandırabilirsiniz. Dosya ve raporlarını inceledim. Bu tür hastalar genelde konuşma, yürüme, algılama gibi fiziksel ve zihinsel kayıplar yaşarlar. Ama yaptığımız testlerde zekası ve aklı gayet iyi bir şekilde çalışıyor. Üstelik hastaneye getirildikten sonra ufak bir kriz geçirdi. 'yoongi beni bırakma' gibi şeyler söyledi konuşabiliyor. Yani kısacası iyileşme şansı çok fazla sadece çabalamamız gerekiyor. "
" elimden gelenin en iyisini yapacağım. "
" sizi bay Nam ın yanına gitmenizi öneririm. Size yardımcı olacaktır. Üçüncü kat koridorun sonunda "
" teşekkürler "
" önemli değil "Doktor gitti. Jimin e baktım. Güzel yüzü iyice solmuştu. Tek yaşam belirtisi inip kalkan göğsüydü. Onu iyileştirmek zorundaydım. Oradan ayrılıp merdivenlere yöneldim. Hızla üçüncü kata çıkıp kolidorun sonuna yürüdüm. Kapının önüne geldim. Derin bir nefes alıp kapıyı tıklattım. İçeriden gelen komutla içeriye girdim.
Orta yaşlı esmer bir adam masasında oturmuş önümde ki bilgisayarla uğraşıyordu. Kafasına kaldırıp yüzüme baktı.
"bay min "
" evet"
"ben de siz ve eşinizin raporlarını inceliyordum. İyi oldu geldiğiniz. Buyrun oturun. "İlerleyip masanın önünde ki deri siyah koltuğa oturdum.
" jimin e iyi bakmışsınız ama yeterli değil. "
" biliyorum. Ne yapmalıyım? "
" onunla sürekli konuşmalısınız. Sussa da konuşun. Sosyalleşmesini sağlayın. Eğleni-"
"bunları zaten yapıyorum. Bana başka önerilerde bulunun. "
" peki. Sıradanlıktan uzaklaşalım. "Düşünür gibi yaptı.
" sizinle konuşuyor mu? "
" konuşuyor"
"sizden korkuyor mu? "
" korktuğunu zannetmiyorum "
" ne kadar yakınsınız? "
Düşündüm. Ne kadar yakındık ki biz? Düşündüğümü gören bay nam konuştu." yani bu taciz olayı evlenmeden önce mi oldu yoksa evliyken mi? "
" evlenmeden önce. Zaten bu taciz sonrası jimin in iyileşmesi için evlendim. "
" hımm. En yakın temasınız? "
" dudaktan öpme"
"peki onunla ilişkiye girmeyi düşündünüz mü? "Söylediği şey ile donakaldım.
" n-neden böyle bir şey düşüneyim ki? Onun iyileşmesini istiyorum. Benden korkmasını değil. "
" düşünün"
"ha? "
" onunla ilişkiye girmeyi düşünün. İnsanlarla temastan korkuyor ama sizinle temastan korkmuyor. Sizi büyük bir ihtimalle seviyor. Ne için çabaladığınızı biliyor. Korkularını yenmesi adına korkularının üstüne gitmelisiniz. Onunla ilişkiye girdikten sonra konu ilişki olduğunda ona taciz edenleri değil sizi düşünecek. İlişkide nazik olmalısınız ve onun sizi görmesini sağlayın. "
" a-ama benden korkarsa ne olacak? "
" sizden korkması için hiç bir sebeb yok. Korksa bile sizden başka güvenecek kimsesi yok. Sizi her durumda kabul edecek. "
" peki. Söylediklerinizi dikkate alacağım. "
" işe yarayacağına eminim. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Clamped Hands °yoonmin°✔️
Fanfictionİn the SEX (ismi değişti) İyileştir beni Yoongi iyileştir ki sana seni ne kadar çok sevdiğimi göstereyim. İyileştir beni Yoongi iyileştir ki canımızı yakanlardan intikamımızı alalım. İyileştir beni Yoongi iyileştirki harika bir hayat yaşatayım san...