Noa's Point of View
"Weer een beetje afgekoeld?" vraagt papa als ik weer naast hem loop. Ik knik afwezig en staar naar de grond, die op dit moment erg interessant lijkt. Zin een gesprek heb ik niet. "Ah hey Wendy. Sorry voor het lange wachten hoor. Noa had even een momentje nodig." grinnikt hij terwijl ik hem de vrouw een kus hoor geven. Ik rol mijn ogen en kijk dan op. Ik schrik een beetje van de vrouw die voor mij staat. Ik had verwacht dat er een saaie muts voor me zou staan, maar in plaats daarvan staat Wendy van Dijk voor mij. Ik hap even naar adem maar herstel me snel. Dat Wendy nou een BN'er is betekend niet dat ik deze familie ineens accepteer. Mijn vader en Wendy hebben een kort gesprek, waar ik niet veel van op ving tot Wendy haar hand naar me uitstak. "Wendy." zegt ze. Ik schud haar hand. "Noa, Noa Janssen." ze glimlacht. "Een momentje hoor, ik haal Lizzy en Sem er even bij." Ik knik maar om vriendelijk te zijn.
Als Wendy de hoek om loopt, zie ik eerst een klein, vrolijk, blond meisje. Ze huppelt op me af. "Hey, ik ben Lizzy en jij bent mijn nieuwe zus, toch?" vraagy ze met een glimlach van hier tot Tokyo. Ik bijt even op mn lip. Wendy heeft door dat ik me niet helemaal op mijn gemak voel en legt snel een hand op haar dochter haar schouder. "Lizzy, even rustig." verteld ze haar. Ik glimlach kort naar Wendy als bedankje. "Waar is Sem?" vraagt papa. Wendy wil net haar mond openen als er een jongen de hoek om komt lopen. En niet zomaar een jongen. Nee, het is de jongen van de toiletten. Ik snak naar adem, net als hem. "Leuke jongen toch?" knipoogt mijn vader met een lachje. Zenuwachtig lach ik naar hem, niet wetend hoe ik anders zou moeten reageren. Ik zit er totaal niet op te wachten om Sem als mijn stiefbroer te hebben. Dit maakt het alleen nog maar lastiger om me af te sluiten van deze familie. Sem is aardig én knap. Waarom is hij niet gewoon een arrogante sukkel of iets dergelijks? Dat zou alles stukken makkelijker maken.
JE LEEST
𝐯𝐞𝐫𝐥𝐢𝐞𝐟𝐝 𝐨𝐩 𝐦𝐢𝐣𝐧 𝐬𝐭𝐢𝐞𝐟𝐛𝐫𝐨𝐞𝐫 ↝ 𝐬𝐯𝐝 [✔️]
Romance𝐰𝐚𝐭 𝐚𝐥𝐬 𝐣𝐞 𝐦𝐨𝐞𝐝𝐞𝐫 𝐨𝐯𝐞𝐫𝐥𝐢𝐣𝐝𝐭 𝐭𝐢𝐣𝐝𝐞𝐧𝐬 𝐞𝐞𝐧 𝐚𝐮𝐭𝐨 𝐨𝐧𝐠𝐞𝐥𝐮𝐤 𝐞𝐧 𝐣𝐞 𝐯𝐚𝐝𝐞𝐫 𝐮𝐢𝐭 𝐡𝐞𝐭 𝐧𝐢𝐞𝐭𝐬 𝐞𝐞𝐧 𝐧𝐢𝐞𝐮𝐰𝐞 𝐯𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝𝐢𝐧 𝐯𝐢𝐧𝐝𝐭? 𝐞𝐧 𝐰𝐚𝐭 𝐚𝐥𝐬 𝐡𝐚𝐚𝐫 𝐳𝐨𝐨𝐧 𝐭𝐨𝐜𝐡 𝐛𝐞𝐬𝐭 �...