Part 5

4.1K 60 0
                                    

Noa's Point of View

Net toen ik mijn stoel
had gevonden, mijn tas boven de stoelen had gegooit en een kauwgompje in had gedaan, besefte ik me ineens dat Sem
ook nog eens naast me zat. Zuchtend liet ik mee neerzakken en sloot even mijn ogen. Fuck. Toen ik gestommel naast me hoorde zag ik Sem staan. Hij glimlacht liefjes. Ik snap deze jongen niet? Waarom moet hij aardig blijven? Ik draai mijn hoofd weer van hem weg en hoor hem zuchten. "Wil jij bij het raam?" vraagt hij aan me. "Ga jij maar." zeg ik. Ik sta op en laat hem voor. "Thanks." mompelt
hij. Als ik naast hem zit, schraapt hij zijn keel. "Noa.." begint hij. Ik kijk hem aan. "Kijk, ik snap dat je het moeilijk hebt met dit hele gebeuren, moeilijker dan dat ik het heb," gaat hij verder. "Ik heb nooit gezegd dat het voor jou niet lastig is om aan een nieuw gezin te wennen." onderbreek ik hem. "Wat ik bedoel is dat ik beide ouders nog heb. Voor mij voelt het niet alsof iemand vervangen wordt, voor jou wel. Daarbij is mijn vader al een keer hertrouwd en weet ik dus hoe het is om dit voor het eerst mee te maken." legt hij uit. Ik knik langzaam. "Ik verwacht niet dat je me meteen 100% vertouwd, maar weet dat je altijd bij me terecht kan." glimlacht hij. "Dat is lief van je Sem, dankje." glimlach ik. En het is een oprechte glimlach. "Ik snap echt niet hoe je nog zo aardig tegen me kan doen, ik ben echt een bitch." zucht ik. "Je was niet heel aardig net nee," grinnikt hij. "Maar het is al goed, ik ben allang blij dat ik je heb kunnen uitleggen hoe ik er tegen over sta." zegt hij.

Na paar minuten zie ik ineens Sem C langs lopen. "Is deze plek bezet?" vraagt hij. Ik schud mijn hoofd. "Kan ik er bij zitten? Er is iets mis met de plekken die gereserveerd waren en de rest is allemaal vol." legt hij uit. "Tuurlijk is dat goed, toch Sem?" Ik kijk Sem aan. Hij heeft een vreemde blik in zijn ogen, haast alsof hij niet wil dat Sem C bij ons gaat zitten. Een soort teleurstelling. Maar dat zal ik vast verbeeld hebben. "Ja eh, tuurlijk." mompelt hij. "Nou je hoort het, ga zitten." lach ik. Ik kijk Sem nog een keer aan maar hij heeft zijn gezicht al naar het raam gedraaid.

𝐯𝐞𝐫𝐥𝐢𝐞𝐟𝐝 𝐨𝐩 𝐦𝐢𝐣𝐧 𝐬𝐭𝐢𝐞𝐟𝐛𝐫𝐨𝐞𝐫 ↝ 𝐬𝐯𝐝 [✔️]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu