Part 23

3K 54 0
                                    

Noa's Point of View

Als ik de badkamer uit kom, ligt Sem er nog. Ik doe mijn natte haren in een knot, geen zin om er verder wat mee te doen. "Noa, meende je wat je net zei?" vraagt Sem. Ik kijk hem aan. "Het kan niet Sem." zeg ik, als ik begrijp waar hij het over heeft. "We zijn broer en zus, er is geen kans voor ons." mompel ik terwijl ik naast hem neerzak. "We kunnen het toch stiekem doen?" zegt hij terwijl hij een losse pluk achter mijn oor schuift. "Denk je dat dat slim is?" frons ik. Hij haalt zijn schouders op. "Alles beter dan deze situatie." mompelt hij. Ik zucht en leg mijn hoofd op zijn schouder. Sem slaat zijn arm om me heen. Even is het stil. Het is geen ongemakkelijke stilte, juist niet. We genieten van elkaars aanwezigheid en we hoeven dat niet met woorden aan elkaar uit te drukken. "Ik ben bang Sem." mompel ik dan in zijn nek. Sem gaat met zijn hand door mijn haar. Genietend sluit ik mijn ogen. "Waarvoor?" vraagt hij. "Alles." zeg ik. "Wat nou als pap en Wendy er achterkomen? Dan zijn we d'r geweest." zeg ik. "Maak je geen zorgen, we fixen dit wel." zegt hij, terwijl hij me kusjes over mijn hele gezicht begint te geven. Ik zucht van genot en leg mijn handen in zijn haar. Dan gaat er een beltoon af. Sem kreunt uit irritatie, maar gaat vervolgens door met kusjes geven. "Sem." mompel ik, terwijl ik hem voorzichtig weg probeer te duwen. "Mhh." mompelt hij tegenstribbelend. "Sem, het is denk ik Jade." zeg ik. Hij stopt met kusjes geven en laat me mijn telefoon pakken. Als ik hem te pakken heb, trekt Sem me snel terug in zijn armen. "Hey Jade." zeg ik als ik opneem. Met mijn vrije hand, speel ik met Sem zijn vingers. "Hi Noa." zegt ze. "Ik ben klaar." Ik knik, maar besef dan dat ze dat niet ziet. "Oké, top. Je kan wel alvast komen, ik moet alleen nog even wat make-up op doen." zeg ik dan. "Heb je niet nodig." fluistert Sem in mijn oor, waardoor er kippenvel ontstaat in mijn nek. "Is goed hoor, dan kom ik er zo aan." hoor ik Jade vrolijk zeggen. "T-tot zo." stotter ik, door Sem zijn hand die hij op mijn bovenbeen legt. Ik hang op en kijk Sem dan aan. "Moest dat?" vraag ik quasi-boos. Sem kijkt me lachend aan en knikt dan. Hij kijkt me in mijn ogen aan en drukt dan een kus op mijn mond. Ik sta op en duw Sem ook van het bed af. "Nu wegwezen, zometeen is deze kamer girls only." zeg ik terwijl ik hem een knipoog geef. Sem gooit zijn handen in de lucht en loopt dan onze slaapkamer uit.

𝐯𝐞𝐫𝐥𝐢𝐞𝐟𝐝 𝐨𝐩 𝐦𝐢𝐣𝐧 𝐬𝐭𝐢𝐞𝐟𝐛𝐫𝐨𝐞𝐫 ↝ 𝐬𝐯𝐝 [✔️]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu