Part 24

2.9K 57 0
                                    

Noa's Point of View

Snel haal ik het borsteltje nog een keer over mijn wimpers heen, terwijl Jade achter mij, op het bed haar nagels uit verveling aan het vijlen is. "Maar vertel, hoe zit het nu tussen jou en Sem?" vraagt ze. "Stil." sis ik. Jade kijkt me lachend aan en rolt haar ogen. "Die muur is harstikke dik, ze horen ons echt niet." ik zucht. "We uhm.." mompel ik, terwijl ik op mijn nagels bijt. "We hebben uh.." begin ik weer. "Zeg nou maar." dringt Jade aan. "We hebben weer gezoend." zeg ik. Blij kijkt Jade me aan. "Dat is top!" zegt ze. Ik bijt op mijn lip. "Ik weet het niet hoor." zeg ik. Jade fronst. "Je vindt hem leuk, maar je bent niet blij dat jullie weer gezoend hebben?" Jade kijkt me verward aan. "Snap het dan. Het kan niet! Onze ouders hebben een relatie, we hebben geen kans. Als Wendy of pap ons één keer ziet, zijn we er geweest." zucht ik, terwijl ik naast Jade neerplof. Ze trekt me in haar armen en aait me over mijn hoofd. "Liefde overwint altijd. Je moet het niet wegdrukken. Misschien is de relatie van Wendy en je vader wel heel snel weer voorbij." zegt ze. "Ik denk niet dat ze zo snel uut elkaar gaan, je hebt niet gezien hoe ze naar elkaar kijken." kreun ik geïrriteerd. "Het komt wel goed met jullie. Ik heb Sem niet ontmoet, maar hoe je over hem praat: jullie horen volgensmij gewoon bij elkaar." zegt ze. Ik zucht en kijk haar aan. "Ik hoop maar dat je gelijk hebt."

Inmiddels zitten we aan de eettafel. Jade en Sem beide naast me. Wendy, Lizzy en pap zitten tegenover ons. Wendy, pap en Jade voeren een gesprek over Jade haar hobby's waar ik eerlihk gezegd niet veel van opvang. Mijn gedachten blijven maar hangen bij Sem. Ik schrik op als ik een hand op mijn been voel. Ik kijk naar de hand en zie dan dat het die van Sem is. Het valt niemand op aangezien mijn benen volledig onder de tafel zitten. Ik kijk opzij naar Sem, hij glimlacht naar me. Ik verdrink in zijn mooie bruine ogen. Zijn duim maakt rondjes op mijn been. Dan hoor ik Wendy mijn naam roepen. "Mh .. sorry?" vraag ik. Ze lacht zachtjes. "Of je nog wat salade wilt?" ik kijk haar aan en schud dan mijn hoofd. "Nee, bedankt." ik kijk Jade haar kant op en zie had grijnzen. Ik frons mijn wenkbrauwen, maar heb dan door wat ze bedoelt en geef haar ongezien een stoot. Pap begint weer een gesprek met Jade, dus ik richt me weer op Sem. Hij doet niks anders dan glimlachen en met zijn duim rondjes op mijn bovenbeen maken. Het wordt me even te veel, dus snel sta ik op. "Ik moet even naar de wc." zeg ik, voor ik naar de gang loop.

𝐯𝐞𝐫𝐥𝐢𝐞𝐟𝐝 𝐨𝐩 𝐦𝐢𝐣𝐧 𝐬𝐭𝐢𝐞𝐟𝐛𝐫𝐨𝐞𝐫 ↝ 𝐬𝐯𝐝 [✔️]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu