Noa's Point of View
Nadat Sem en ik bijna hadden gezoend, gingen we eten. We waren uiteten geweest en het was heel gezellig. Vooral Sem en ik hadden het erg gezellig. Lachend lopen we het restaurant uit. We waren naar een vis restaurant gegaan en Sem en ik hadden een kreeft op ons bord gekregen. We hebben nogal lopen kloten met de kreeft, tot irritatie van de rest van het restaurant. Toen we terug waren bij het resort, liepen Sem en ik door naar het strand. Daar was namelijk vandaag het kampvuur. Er zaten al wat mensen. Sem had me vanmiddag nog een berichtje gestuurd dat hij en Melle er zouden zijn. Hij vertelde dat er ook nog twee andere jongens mee kwamen. Tim en Khalid heette ze volgens mij. Toen we het strand opliepen zagen we een groot kampvuur met wat boomstammen er omheen, waar mensen op zaten. Al snel zag ik Sem en Melle met wat andere jongens zitten. Ik pak Sem zijn hand vast en loop samen met hem die kant op. Ik voel Sem zijn hand met de mijne verstrengelen. We nemen plaats naast de rest van de jongens. "Hey jongens." zeg ik. "Yo." hoor ik Sem naast me zeggen. Al snel hoor ik wat 'hoi's en 'yo's terug. Iedereen stelt zich voor. De jongen met de zwarte krulletjes, is Khalid en de andere jongen, met ontzettend witte tanden en een hele aanstekelijke lach, is Tim. "Zijn jullie een stel?" vraagt Khalid ineens. "Wie?" vraag ik. "Jij en Sem vd." zegt hij, terwijl hij naar onze handen kijkt. Sem C kijkt me vreemd aan. "Oh uhm, nee." zeg ik terwijl Sem en ik elkaar loslaten. Ik heb niet eens doorgehad dat we elkaar nog steeds vast hielden. "Ze zijn stiefbroer en zus." zegt Sem C terwijl hij een rare blik gooit naar Sem vd. Ik frons en kijk naar Melle of hij het begrijpt. Hij haalt zijn schouders op. "Zijn er mensen die kunnen zingen hier?" hoorde ik ineens iemand roepen van het resort, door de microfoon. Sem vd gooit mijn hand omhoog. "Zij kan zingen." zegt hij terwijl hij naar me wijst. Ik schud hevig met mijn hoofd van nee. "Wat doe je?" vraag ik aan Sem vd. "Je had me beloofd dat je zou gaan zingen op Ibiza." grinnikt hij. Ik zucht. De man met de microfoon loop naar me toe en geeft de microfoon aan me. "Welk liedje?" vraagt hij. Ik denk even na. "Nothing, van The Script." zeg ik dan. De man met de gitaar begint te spelen en al snel spring ik in met mijn zang. Ik ga zo erg mee in het nummer, dat ik me totaal laat gaan. Als het lied is afgelopen open ik mijn ogen en zie ik verbaasde gezichten van de mensen om mij heen, die al snel beginnen te klappen. "Je was fucking goed!" zegt Sem vd enthousiast terwijl hij me in een knuffel trekt. Ik sla mijn armen ook om hem heen en al snel slasn de rest van de jongens hun armen ook om ons heen. De rest van de avond was het heel gezellig. Zo gezellig dat ik aan het einde van de avond zo moe ben, dat ik weg doezel tegen Sem vd aan. Ik voel nog een zacht kusje op mijn kruin en een stem die welterusten in mijn oor fluistert, voor ik dan ook echt in slaap val.
JE LEEST
𝐯𝐞𝐫𝐥𝐢𝐞𝐟𝐝 𝐨𝐩 𝐦𝐢𝐣𝐧 𝐬𝐭𝐢𝐞𝐟𝐛𝐫𝐨𝐞𝐫 ↝ 𝐬𝐯𝐝 [✔️]
Romance𝐰𝐚𝐭 𝐚𝐥𝐬 𝐣𝐞 𝐦𝐨𝐞𝐝𝐞𝐫 𝐨𝐯𝐞𝐫𝐥𝐢𝐣𝐝𝐭 𝐭𝐢𝐣𝐝𝐞𝐧𝐬 𝐞𝐞𝐧 𝐚𝐮𝐭𝐨 𝐨𝐧𝐠𝐞𝐥𝐮𝐤 𝐞𝐧 𝐣𝐞 𝐯𝐚𝐝𝐞𝐫 𝐮𝐢𝐭 𝐡𝐞𝐭 𝐧𝐢𝐞𝐭𝐬 𝐞𝐞𝐧 𝐧𝐢𝐞𝐮𝐰𝐞 𝐯𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝𝐢𝐧 𝐯𝐢𝐧𝐝𝐭? 𝐞𝐧 𝐰𝐚𝐭 𝐚𝐥𝐬 𝐡𝐚𝐚𝐫 𝐳𝐨𝐨𝐧 𝐭𝐨𝐜𝐡 𝐛𝐞𝐬𝐭 �...