"Kom maar op, meneer van Dijk." zeg ik uitdagend. Hij gooit me op mijn rug en begint me te kietelen. Zijn hoofd komt steeds dichterbij, misschien iets te dichtbij ..
Noa's Point of View
We kijken elkaar aan en het enige wat je hoort is onze onregelmatige adem. Zijn armen leunen naast mijn hoofd en zijn lichaam zweeft boven de mijne. Ik kan zijn hart horen kloppen, hij gaat als een razende tekeer. Ik weet alleen niet of dat door mij komt, of omdat hij zo buitenadem is. Langzaam strijkt hij een verdwaalde pluk achter mijn oor. Zijn ogen dwalen af naar lippen. Langzaam komt hij nog dichterbij. En dan gebeurt het. Zijn lippen raken de mijne. Het voelt alsof onze lippen voor elkaar gemaakt zijn. Zijn zachte lippen beginnen me kleine kusjes te geven in mijn mondhoeken maar gaan al snel weer door met het kussen van mijn lippen. Ik laat me meeslepen met het moment en kus met hem mee, terwijl ik mijn handen in zijn haar leg. Hij tikt met zijn tong op mijn lip voor toestemming, die ik hem geef. Onze tegen zijn vurig met elkaar bezig. Hij geeft me nog een aantal korte zoenen op mijn mond en komt dan van me los. Beide komen we even op adem en kijken elkaar daarna aan. "Wow." is het eerste wat uit mijn mond komt. "Zeg dat wel." zegt Sem, die zich naast me neer laat vallen. Ik heb nog nooit zo'n heftige zoensessie met iemand gehad. Ja, ik heb wel eens met een jongen gezoend en ja, ik ben ook ontgroend, maar dit .. Ik kijk naar het plafond en besef me dan ineens wat dit betekend. Ik heb gezoend met mijn stiefbroer. Dit is zo fout. "Waarom zeg je niks?" vraagt Sem als ik hem naast me hoor omdraaien. Ik zucht. "Dit is zo fout." zeg ik. Ik hoor Sem naast me zuchten. Ik draai me naar hem toe. "We kunnen dit niet doen." zeg ik. "Het is zo oneerlijk. Je had net zo goed een meisje kunnen zijn die ik op school had ontmoet. Maar nee, je moet precies mijn stiefzusje zijn." zucht hij geïrriteerd. "Nu doe je alsof het mijn schuld is." zeg ik verontwaardigd. "Het is niet dat ik het leuk vindt." zeg ik. Hij schudt zijn hoofd. "Dat zei ik niet. Jij kan er ook niks aandoen." ik knik. "Deze situatie is echt klote." mompel ik. Hij pakt mijn kin vast en legt zijn hoofd tegen het mijne aan. "We komen er wel uit." zucht hij terwijl hij een kusje op mijn mond drukt. Hoe graag ik dit ook wil, ik heb even tijd nodig. Ik laat hem los en sta op. "Wat ga je doen?" vraagt hij terwijl hij zichzelf omhoog drukt. "Even een rondje lopen. Achtervolg me niet alsjeblieft." zeg ik. Hij slikt en knikt. "Ehm oké, doe voorzichtig." zegt hij. Ik knik, stap in mijn slippers en verlaat het uit.
JE LEEST
𝐯𝐞𝐫𝐥𝐢𝐞𝐟𝐝 𝐨𝐩 𝐦𝐢𝐣𝐧 𝐬𝐭𝐢𝐞𝐟𝐛𝐫𝐨𝐞𝐫 ↝ 𝐬𝐯𝐝 [✔️]
Romance𝐰𝐚𝐭 𝐚𝐥𝐬 𝐣𝐞 𝐦𝐨𝐞𝐝𝐞𝐫 𝐨𝐯𝐞𝐫𝐥𝐢𝐣𝐝𝐭 𝐭𝐢𝐣𝐝𝐞𝐧𝐬 𝐞𝐞𝐧 𝐚𝐮𝐭𝐨 𝐨𝐧𝐠𝐞𝐥𝐮𝐤 𝐞𝐧 𝐣𝐞 𝐯𝐚𝐝𝐞𝐫 𝐮𝐢𝐭 𝐡𝐞𝐭 𝐧𝐢𝐞𝐭𝐬 𝐞𝐞𝐧 𝐧𝐢𝐞𝐮𝐰𝐞 𝐯𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝𝐢𝐧 𝐯𝐢𝐧𝐝𝐭? 𝐞𝐧 𝐰𝐚𝐭 𝐚𝐥𝐬 𝐡𝐚𝐚𝐫 𝐳𝐨𝐨𝐧 𝐭𝐨𝐜𝐡 𝐛𝐞𝐬𝐭 �...