Hi allemaal,
ik heb geen idee of mensen dit verhaal überhaupt nog in hun bibliotheek hebben staan, maar ik heb dit verhaal vandaag helemaal door gelezen en dat gaf mij een idee.
Ik heb dit verhaal ruim anderhalf jaar geleden geschreven en in die tijd denk ik dat mijn schrijfstijl wel vooruit is gegaan. Ik vind dit verhaal nu namelijk echt ontzettend slecht als ik eerlijk ben. En ik bedoel dat niet alleen mijn schrijfstijl, maar ook de manier waarop ik dit verhaal heb uitgewerkt. Ik had dit verhaal zoveel mooier en beter kunnen uitwerken dan wat ik anderhalf jaar geleden heb gedaan. Het einde vind ik ook nogal gehaast.
Daarnaast heb ik dit verhaal ook geschreven om hem vervolgens op instagram te plaatsen, aangezien dat platform voor spaze verhalen toen groter was dan wattpad. Maar hierdoor had ik een limiet voor mijn aantal woorden, waardoor sommige hoofdstukken ook veel te overhaast zijn en naar mijn mening slecht uitgewerkt.
Ik denk dat jullie mijn punt wel begrijpen.
Daarom leek het mij een goed en leuk idee om dit boek te gaan herschrijven! Ik merk namelijk dat dit boek nog steeds veel gelezen wordt, maar deze versie vind ik niet echt het lezen waard.
Dus voor de mensen die dit lezen, lijkt het jullie leuk als ik dit verhaal ga herschrijven en zouden jullie het verhaal dan nog een keer lezen?
Ik wil jullie ook nog even bedanken voor al de comments en votes! <3
JE LEEST
𝐯𝐞𝐫𝐥𝐢𝐞𝐟𝐝 𝐨𝐩 𝐦𝐢𝐣𝐧 𝐬𝐭𝐢𝐞𝐟𝐛𝐫𝐨𝐞𝐫 ↝ 𝐬𝐯𝐝 [✔️]
Romance𝐰𝐚𝐭 𝐚𝐥𝐬 𝐣𝐞 𝐦𝐨𝐞𝐝𝐞𝐫 𝐨𝐯𝐞𝐫𝐥𝐢𝐣𝐝𝐭 𝐭𝐢𝐣𝐝𝐞𝐧𝐬 𝐞𝐞𝐧 𝐚𝐮𝐭𝐨 𝐨𝐧𝐠𝐞𝐥𝐮𝐤 𝐞𝐧 𝐣𝐞 𝐯𝐚𝐝𝐞𝐫 𝐮𝐢𝐭 𝐡𝐞𝐭 𝐧𝐢𝐞𝐭𝐬 𝐞𝐞𝐧 𝐧𝐢𝐞𝐮𝐰𝐞 𝐯𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝𝐢𝐧 𝐯𝐢𝐧𝐝𝐭? 𝐞𝐧 𝐰𝐚𝐭 𝐚𝐥𝐬 𝐡𝐚𝐚𝐫 𝐳𝐨𝐨𝐧 𝐭𝐨𝐜𝐡 𝐛𝐞𝐬𝐭 �...