Kas hayvanımla bur Haftasonu...

63 2 0
                                    

Cumartesi olmuştu ve Mert'le ben televizyon izliyorduk. Fenerbahçe ve Beşiktaş maçı vardı. Mert Fenerbahçeli olduğu için bu maçı hayatta kaçırmak istemiyordu. Ama büyük bir problem ortada vardı. Fenerbahçe ve Beşiktaş maçı başladığı zaman, benim en sevdiğim dizi başlıyordu. Ondan Mert'le sinamaya gitmeye karar verdik. Sinamaya gittikten sonra eve geldik, televizyonu Mert açtığında maç hayla oynuyor ve benim dizimde hayla bitmemişdi. Koltuğa, Mert'in yanına oturup sabr ettim, ama maçın biteceği yoktu, ondan kumandayı kapıp dizime değiştirdim, sonra o maça değiştirdi. Öyle, öyle devam etti. Maç ve dizi bittiğinde hiç birisini izleyememiştik. Ondan İkimizde, arkadaşlarımızla mesajlaşıp durduk. Ve Pazar günüde birlikteydik, ama Cumartesi gibi sıkıcı değildi. Kas hayvanım ve ben, paten kaymaya gittik. Tabii ikimizde paten kaymayı bilmediğimiz için durmadan yere düşüp durduk.

Mert: Eee hanım efendi, egleniyormusunuz ??

Duygu: Ehh işte., diyip devam kaymaya başladım.

Aslında çok eğleniyordum, ama ona fark ettirmemeye çalışıyordum. Biraz zaman geçtikten sonra;

Mert: Elimden tutmak istermisiniz hanım efendi?

Duygu: Yok sağ ol kas hayvanı böyle gayet iyim.

Mert: İyi öyle diyorsan uyuz, ama kayıp düşmeyi istiyorsan böyle devam tek başına kaya bilirsin.

Bende o sırada yine yere düşütüm.

Mert: Çok iyi paten kayıyorsun.

Duygu: Ayyy çok komik gerçekten!

Onun elinden tutmayı çok istiyordum. O an Mert elini bana uzattı, ve bende elinden tutup kalktım. Böylece ikimiz el ele kaymaya akşama kadar devam ettik.

Akşam arabasıyla beni eve bıraktı, ve;

Mert: İyi geceler, ve cuma günü için teşekkür ederim hanım efendi.

Duygu: Birşey değil bende bu hafta sonu için teşekkür ederim.

Mert: Ey vallah. İyi geceler hanım efendi.

Duygu: Güle güle. *Ayı kendini birşey sanıyor!*,dedim, ve girdim.

Pijamalarımı giyip yatağıma girdiğimde, Kas hayvanımla Bar'da dans ettiğimizi, ve bugün paten kaymaya gittiğimizi hatırladım ve kendimi uykuya teslim ettim.

Evet, uyumadan önce bu bölümüde yazmak istedim, şimdi birtane daha yazacağım, geçen haftadan özür olarak :)) ilysm <3

Aşk Hayalleri ♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin