Bar'da Parti...

64 2 0
                                    

Yine cuma olmuştu ve hafta sonuna bir gün kalmıştı. Okulda Cem bize kart dağıttı. Teneffüsde karta baktığımda, bir davetiye olduğunu fark ettim. Bu bir Parti davetiyesiydi. Sınfımızdaki bütün Sınıf arkadaşlarım davetliydi. Parti bu akşam, bir Bar'da olacakmış. Ve ben bu Partiye gitmeye karar verdim. Bu nedenle okuldan sonra kendime Parti kıyafeti almaya gittim. Çok güzel, siyah kısa, sıfır kol bir elbise aldım kendime. Gece olmuştu ve Parti başlamıstı. Bar'a vardıgimda Mert ve arkadaşlarıda oradaydı. Ben arkadaşlarımın yanına gittim. Kas hayvanı alkollu içecekleri kafaya dikmeye başlamıştı bile, galiba sarhoş olmaya niyetliydi. Tabii bende içtim ama, çok değil. Bizim sınıfdan hariç, başka kişilerde vardı. Ve kafamı dağıtmak için bir kaç bardak daha içtim. Dans edenlere baktığımda Melis'le Barış'ı dans ederken gördüm.

Duygu: *Demek aşık olan tek kişi ben değilim!*

Mert'lerin masasına baktığımda, Mert bana bakıyordu, arada çaktırmadan bende ona baktım. Sonra Ozan diye birisi gelip bana dans etme teklifi edince, bende kabul ettim. Merti kıskandırnak için çok güzel bur şansdı. Mert yine kıskanmanya başlamıştı bile. Kıskancından daha çok içiyordu. Ama sonunda sabır edemiyip, Ozan'la benim yanıma gelip, Ozan'a;

Mert: O kız sahipli!

diyip benim kolumdan tutup, beni sakin, ve yanlız ola bileceğimiz bir yere götürdü.

Mert: Yine ne oluyor sana ?!

Duygu: Ne olacak dans ettim!

Mert: Evet, tanımadığın, elin adamıyla dans ediyorsun!

Duygu: Ne olmuş ? Canım dans etmek istedi, ve dans ettim.

Mert: Dans etmek mi istiyorsun ? Hadi gel dans edelim ozaman!

Benim kolumdan tutup dans pistine, götürdü ve dans etmeye başladık. Ellerini belime koydu ve bende ellerimi onun omuzuna koyup boynuna sardım, ve dans ettik. Sarhoş olduğunu bildiğim halde, kendimi ona bıraktım. Parti bitdikten sonra arabayı ben kullandım ve onu benim evime götürdüm. Mert'in koluna girerek onu odama çıkarttım ve ona yatağımda yatmasını söyledim. Bende gidip oturma odasında, koltukta uyudum. Sabah saat 7.00 gibi kalkıp odama çıktım. Mert'in benim yatağımda olmadığını görünce, su seslerinden dolayı banyoda olduğunu tahmin edip, yatağıma girip uyudum. Saat 10.00 gibi uyandığımda, Mert'in yanımda yattığını ve beni izlediğini gördüm, ve bunu fark edince çaktırmadan uyumuş gibi yaptım.

Mert: *Uyuz hanım efendi, melekler gibi uyuyor, ve ben gözlerimi ondan alamıyorum...*

Epey bir zaman sonra, Kas hayvanım yatağımdan kalkıp odamdan çıkdı. Bende hemen kalkıp soğuk bir duş aldım, üstümü giyip hemen aşağıya mutfağa indiğimde, Kas hayvanım kahvaltı hazırlamış beni bekliyordu.

Mert: Günaydın hanım efendi, kahvaltınız hazır buyrun masaya.

Duygu: Sağ ol., dedim ve masaya mertin karşısına oturdum, ve kahvaltıya başladık.

Evet arkadaşlar Yeni bölüm karşınızda, biliyorum o kadar güzel olmadı ama bu sefer daha uzun yazmaya çalıştım. İnşallah beğenirsiniz. Okulların başladığından dolayı birdahaki bölümler biraz geç çıkabilir. Ama belki :)) Birdahaki Bölümde görüşmek üzere :))) <3

Aşk Hayalleri ♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin