Sabah olmuştu, ve uyandığımda Mert yanımda uyuyordu. Yataktan fırlayıp kalktım, ve hemen duşda ılık suyla yıkanıp çıktım. Üstümü giyinip dağınık bir topuz yaparak odadan çıktım. Aşağıya inidim. Biraz kafamı dağıtmak için, televizyonu açtım. Böylede kafamı dağıtamayınca, Bar'a gitmeye karar verdim. Biliyorum çok içince ne yaptığımı bilmiyorum, ve çabuk sarhoş oluyorum, çünkü bünyem o kadar dayanıklı değil, ama kafamı dağıtmam gerekiyordu. Telefonumu alıp Melis'i aradım.
Duygu: Merhaba Melis.
Melis: Merhaba canım, niye aradın?
Duygu: Allah Allah, arayamazmıyım? Belki arkadaşımı özledim?
Melis: Yine birşeyler var sende ama, ne olduğunu çıkaramadım.
Duygu: Melis, benimle biraz takılmaya vaktin varmı?
Melis: Var tabi, 10 dakikaya oradayım.
Duygu: Tamam canım, hadi öptüm.
10 dakika sonra kapı çaldı, ve bende kapıyı açıp, hemen kendimi Melis'in boynuna attım. Ona sımsıkı sarılıp, bıraktım.
Melis: Dur kızım dur, ne oluyor yaa, az kalsın benim nefesimi kesecektin!
Duygu: Sana hiç birşeycik olmaz.
Melis: Nert evde yokmu ?
Duygu: İçeride uyuyor.
Kapıyı Kapatıp dışarı çıktım.
Yanıma çanta almamıştım sadece, telefonumu yanıma almışdım.
Melis: Ee, nereye gidiyoruz?
Duygu: Bar'a. Biraz kafamı dağıtmam gerek.
Melis: Tamam o zaman., diyerek beni bir arabanın yanına sürükledi.
Duygu: Bu araba seninmi?
Melis: Hayır, bu araba benim Abi'min. Yurt dışından buraya birkaç haftalığına misafir olarak geldi, ve bu arabayı kullanmama izin verdi.
Hiç bir şey demeden öndeki şoför koltuğunun yanındaki koltuğa oturdum. Yaklaşık 20 dakika sonra hiç daha önce gelmediğim bir Bar'ın önünde durduk. İçeri girdiğimizde yer alıp içki söyledik. Epey bir zaman sonra;
Melis: Duygu canım benim, telefonuma mesaj geldi, acil bir işim çıktı, ben gitmem lazım. Senide eve bırakayımmı?
Duygu: Yok ben biraz daha kalacağım, sonra eve giderim.
Melis: Tamam, görüşürüz., dedi ve Bar'dan çıktı.
Daha sarhoş olmamıştım, ve sarhoş olmaktan vazgeçmiştim. Bar'dan çıktığımda gece olduğunu fark ettim. Temiz hava ciğerlerimi yakarken yürümeye başladım.
****
Yaklaşık yarım saattir yürüyorum ve nerde olduğumu iyice şaşırdım. Sorun şu ki saat gece yarısını geçti ve ben kayboldum.
Evet, sizce Duygu'ya ne olacak? Evin yolunu bula bilecekmi? Sizi seviyoruuum! <3 Vote ve yorumlarınızı unutmayın. :*