Sabah oldu ve uyandığımda Mert yanımda yatıyordu. Dün akşam ne olmuştu? Doğru, Mert beni öpmüştü! Aman Allahııııııııııım! O beni öptü!!!! Ama bende onu öpmüştüm! Sarhoşdum o yüzden yapmıştım. Neyse üstümü giyip aşağı indim kendime tost yapıp yedim. Mert'i merdivenlerden aşağı inerken gördüm.
Mert: Yaa, Duygu biliyorsun dün akşam... dün akşam seni öptüm... ama sarhoşdum, ve o yüzden yaptım... yani çok özürdilerim sarhoş olmasaydım olmazdı.
Duygu: önemli değil yaa, bende özürdilerim.
Mert: önemli değil.
Sonra hiç birşey olmamış gibi yukarı çıkıp telefonumu elime aldım, ve müzik dinlemeye başladım. O anda bir mesaj geldi:
-------------------------------------------------------------
Mesajlar:
Melis: Günaydın Duygu hanım!
Duygu: Günaydın Melis hanım! Dün akşamki olayın hesabını daha soracağım senden!
Melis: Ya uff, aldın ya zaten intikamını! Dün Barış beni öptü...
Duygu: Evet biliyorum, o seni öptükten sonra, kıp kırmızı olmuştun kızzzz!
Melis: Yaa uff, suss! Hiçde bile öyle olmadım!
Duygu: Allah Allah! demek ben yanlış gördüm...
Melis: Önce bir kendine bak, sende onu öptün!
Duygu: Onu derken??
Melis: Mert'i.
Duygu: Neeee? Mert'imi??? Onun beni öptüğünü sanıyordum!
Melis: Zaten seni öptü, ama ondan önce sen onu öptün! Hemde dudağından!
Duygu: Neeeeeee??!
Melis: Ne oldu?:D
Duygu: Neyse unut,... Aşık'mı oldun kız sen?
Melis: Saçmalama, ne Aşık olması?
Duygu: Hadi ama saklama, Aşık olduğun belli oluyor. Hem ben sana kime Aşık olduğumu söyledim.
Melis: Tamam, evet aşık oldum!
Duygu: Barış'a değilmi ?
Melis: Evet, ama Kimseye söyleme olurmu?
Duygu: Tamam sen merak etme:)
-------------------------------------------------------------
Mesajlaştıktan sonra, aşağıya indim, su içmek için Mutfağa gittim. Su içmek için bardak aldım ve içine su doldurdum. Tam içecektimki Mert'in telefonunun masanın üstünde olduğunu fark ettim. Birisi ona mesaj atmıştı. Hayır, onun telefonuna bakamazdım. Ama bakmadanda duramazdım. Kendimi tutamayıp telefonunu aldım ve mesajın: "Aşkım" diye birisinden geldiğini gördüm. Aşkım'mı? Neee? Onun bir Sevgilisimi vardı? Onun sevdigi bir kız'mı vardı? Gözümden aşağı bir damla yaş süzüldü. Ama başka birini sevemezdi, çünkü ben ona Aşık'dım. Öylesine dona kalmışdım. Telefon hala elimdeydi. Mert Mutfak kapısından içeri girdi.
Mert: Duygu?
Yb geldiii! biraz kısa oldu biliyorum, ama biliyorsunuz artık 2 Kitabım var. Hep değiştire değiştire yazıyorum. Hem okuldada sınavlar başladı. çalışmam gerekiyor :/ Neyse sizi öpüyorum :*