Mert Mutfak kapısından içeri girdi.
Mert: Duygu?, onun öyle demesiyle kendime geldim. Hemen telefonunu masanın üstüne koyup göz yaşımı sildim ve suyumu yudumlamaya başladım.
Duygu: Efendim?
Mert: Hiç sesinin çıkmadığın için, bakmaya geldim. Yukarıda seni aradım yoktun. Buraya bakmaya geldim. Ne yapıyorsun?
Duygu: Su içiyorum.
Mert: Tamam, telefonumu gördünmü?
Parmağımla masada duran telefonunu gösterdim. Mert telefonunu alıp Mutfaktan çıktı. Bende bardağı masanın üstüne bıraktım, ve koşa koşa yatak odasına girdim. Kendimi yatağın üstüne atıp ağlamaya başladım. Böyle birşey nasıl olabilirdi?
****
Öyle yemeği için odadan hiç çıkmadım ve hiç birşey yememiştim. Ve akşam Yemeği zamanı gelmişti. Ama benim hiç birşey yiğesim gelmiyordu. Mert beni aşağı çagırdı. Bende aşağı indim. Hiç onun yüzüne bakmadan masada yerimi aldım. Hiç birşey yiğesim gelmiyordu. Çatalı almış tabağımdaki makarnayla oynuyordum. Dalmıştım. Yine o mesajı düşünüyordum.
Mert: Duygu?
Hiç birşey söylememiştim, çünkü onu duymamıştım.
Mert: Duygu? Bana cevap ver, iyimisin?
Mert: *Ne kadar salağım, kızın halinden belli. Hemde bes belli, hiç iyi değil!*
Yine bir ses çıkmadı. Bu sefer Mert beni dürtdü. Öyle kendime gele bildim. Ona baktım ve;
Duygu: İyim. Ben aç değilim, sonra yerim., dedim masadan kalkıp, yukarı çıktım.
Kendimi yine yatağın üzerine attım. Ama bu sefer kendimi yatağa atar atmaz uyudum kaldım.
-MERT- :
Duygu'ya ne oluyordu böyle? Kız paramparça olmuştu. Bugün hiç yatak odasından kendini dışarı atmadı. Akşam masaya oturduğunda dalmış gitmişdi. Onu dürttükden sonra bana bakışı... Gözleri şişmiş kıp kırmızı olmuştu. Ağlamıştı. Ama onu üzecek kadar ne olmuştuki? Onun böyle ağlamasına kendini mahf etmesine dayanamam. Şimdi ise yatağın üstünde uyuyordu. Bende onun yanına yatmıştım. Bir dakika. Ya benim telefonuma bakmışsa? O "Aşkım" isimli kişiden mesaj geldiğini görmüşse? Gerçekten öyleyse, onun düşündüğü gibi değil. Ben ondan başka birini sevip aşık ola bilirmiyim hiç?
Evet arkadaşlar, yeni bölüm geldi! Şuanda hiç havamda değilim. :/ Herneyse sizinde keyfinizi kaçırmıyim. :) Belki bir kaç günlüğüne bölüm yazamıyacağım için, bir bölüm daha yazacağım. Ama 2. Kitabıma bugün yazmıyacağım, çünkü zamanım yok. :/ En yakın zamanda yazmaya çalışacağım, Sizi seviyoruuum <3