18.Kapitola

891 45 6
                                    

31.December

„Áno Louis to je dobrý nápad!" schválil Louisov nápad Harry.

„Myslíš si to? Ja nie."odporoval mu opätovne Louis.

„Ale Louis! Konečne by tu nebol taký kľud! Veď dievčatá by konečne mali aspoň čo robiť!" obhajoval Harry Louisov nápad.

No myslím si, že to nemal povedať.

Pretože to započula Isabella.

„Harry Edward Styles! Čože si to povedal?" zakričala naňho. Všetci sme to pozorovali.

Chýbal nám tu len popcorn.

„Nič, nič."povedal a chránil si hlavu rukami.

Bolo vtipné, že taký veľký a silný upír sa bojí svojej snúbenice.

Teda aspoň mne to prišlo vtipné.

A keď som sa poobzerala po jedálni,tak som si všimla, že som nebola jediná.

„Nech to už ani raz nepočujem, Harold." spražila ho pohľadom.

★★★

Deň sa vliekol veľmi pomaly a len za chvíľu pôjdeme na večeru, ktorá bude posledná v tomto roku.

Sedeli sme v jedálni,tam kde vždy.

Rozdiel bol v tom, že tentoraz bola večera slávnostnejšia ako obvykle.

Najedli sme sa a vybrali sa do obývačky. Na stole bolo mnoho fliaš s alkoholom ale bola tam napríklad aj kola, limonáda. Takže alkoholu sa budem musieť vzdať. Trpko som si pomyslela.

I keď normálne vôbec nepijem.

★★★

Po nejakej dobe sme sa rozhodli, že si zahráme fľašu.

Ukázala na Zayna. On si zvolil pravdu

„Je pravda..." začala sa ho pýtať Eleanor,ale počas toho sa pozrela na mňa. Nemala som dobré tušenie. „že si sa zamiloval do Kate?" uškrnula sa a zvedavo sa pozrela.

Zamrzla som v pohybe.

Zayn si povzdychol,ale odpovedal.

„Áno..je to pravda." bola som prekvapená. Práve priznal, že ma miluje. Nemala som slov. Ale to nikto v miestnosti.

Nastalo hrobové ticho.

A keď sa Eleanor pokúsila dačo povedať, Harry ju zastavil.

„ Počujete to? Niekto nás zrejme sleduje..." ani som sa neunúvala počúvať ďalej a pozrela sa na Zayna a potom Louisa.

Obidvaja mi pohľad opätovali.

„Bože Styles! Nikto nás nesleduje." vzdychol si Zayn a zaťahal sa za jeho havranie vlasy.

„A ako to môžeš vedieť?" znervóznel Harry a všetci v miestnosti spolu s ním.

„Jednoducho to viem a nerozoberajme to, dobre?" snažil sa o ukončenie debaty Zayn,ale nevyšlo mu to keďže Harry bol stále viac a viac zvedavý.

„Ale ja to chcem a budem to rozoberať! Veď takmer každý to počuje. Až na Eleanor,Isabellu, Danielle a Kate! A pokiaľ vieš, čo alebo kto to je tak to povedz!" obhajoval sa Harry.

„Harry, nepokúšaj radšej Zaynovu trpezlivosť. Veď vieš, že ho môžeš ľahko naštvať." vložil sa do ich konverzácie Louis, ktorý sa na mňa povzbudivo usmial.

Čo si samozrejme musel všimnúť Zayn a ten sa postavil a sadol si vedľa mňa.

Pritiahol si ma k sebe snáď najtesnejšie ako sám dokázal. Zavraždil Louisa pohľadom. Wow.

The Slave of Vampires King [Z.M.]Where stories live. Discover now