Çete!
Selamın aleyküm...
Keyifli okumalar...Bu bölüm Şehit P.Söz.Er Erhan Çiyapul, P.Söz.Er Murat Şahin, P.Söz.Er Şevket Çetin, P.Söz.Er Yener Kırıkcı'ya ithaf edilmiştir.
"Ben Türküm;
Dinim, Cinsim uludur;
Sinem özüm ateş ile doludur.
İnsan olan vatanının kuludur.
Türk evladı evde durmaz;
Giderim..."🕸️
◽ "Bir ince pusudayım yolumun üstü engerek." ◽
🕸️...Oğuz GEZGİN....
«5 Saat önce..»
"Komutanım ben yaparım. Bulurum bağlantıyı. Ne Börteçine, ne Barlas, ne Akseli katıyorsunuz. Nasıl olacak bu iş? "Haklıyım. Övünmek için söylemiyorum bunları, ama istihbaratta aranan aynı zamanda Sami komutanımın ağzından tebrik almış sayılı kişilerden biriyim. Diğer kemik kadroyu da gururla anlatacağım size.
Barlas. Hiç kimse ne yüzünü bilir, ne de nerede olduğunu. Sadece ismi ve yaptıkları var. Doğan Alp komutanım gibi vakti zamanında ingiliz birliğine sızıp kendini bir ingiliz olduğuna inandırarak sayısız koltuk devirmişti. Yalnızca askeri üslerde değil. Parlamentoda da seri koltuk devirdiği zamanlar vardı. İzini hiç bir şekilde bulamazsınız. Bulduğunuz diyelim. O izin verdiği için bulmuş olursunuz.
Diğeri de o ve ekürisi Aksel. O diye bahsettiğime bakmayın aslında bir lakabı var. Hatta birçok lakabı var. Haddinden fazla gizemli olduğu için böyle. Mesela Mitte olmama rağmen, iyi bir noktada olmama rağmen ben bile bilmiyorum onun nasıl biri olduğunu. Cinsiyetini bile bilmiyorum. Bildiğim tek şey yaşadığı. Kendine has teknikleri vardı bu istihbaratçının. Ben kendime derim karda yürür izini belli etmez diye. Ama o hiç bir şekilde belli etmiyor kendini kumda yürüse doğa kapatır izini o derece. Şu ana kadar katıldığım sayısız operasyonda çoğu zaman onun sayesinde paçayı kurtarmuştım. Black operasyonların aranan ismi olduğu için kıdemden çok tecrübenin vücut bulmuş hali idi. Bana garip bir şekilde yardım ediyor sebebini bilmiyorum. Bir ara ciddi ciddi kafaya taktım onu bulmayı. Ama tabi ki elim boş döndüm. En önemli lakabı Börteçine. Bu onun en bilindik daha doğrusu hakkında bilinen en kesin bilgi. Anlamı Benekli bozkurt demek. Bunu neden kullandığı hakkında da bir fikrim yoktu doğrusu. Ergenekon diye düşünüyorum ama. En kuvvetli ihtimal o şu an.
Aksel de onun ekürisi. İfriti. Birbirlerine uyacak en önemli şey ifrit olabilir. Onlar bu alemin Melekleri...
Ama unutmayın, şeytan da bir melek.
"Çok dikkatli olman gerek Oğuz. Biliyorsun ki şu an men edildik. Eğer onu takip ettiğin anlaşılırsa uzaklaştırmayı bırak direk atılırız. Anladın mı beni? Senden Oğuzu istemiyorum. Senden Gezgin'i istiyorum. Mitte öğrendiğin şeyleri unut. Çünkü o itin korumaları senin öğrendiğin şeyleri adı kadar iyi biliyor. Başkanın öğrettikleriyle oyna bu pokeri. Gezgin ol Oğuz. Başka türlü yapamazsın."
"Emredersiniz komutanım. Ben zaman kaybetmeden gideyim."
Ayaklandığımda Metin Binbaşı'm da kalkıp omzumu tuttu.
"Dikkatli ol."
Kafa sallyıp odanın kapısına ilerlerken aklıma gelen düşünce ile tekrar Metin Binbaşı' ya döndüm.
"Onu, Börteçineyi arkamdan görevlendireceksiniz değil mi komutanım?"
Metin binbaşı cevap vermedi, vermezdi tabi. En gizli adamını mı söyleyecek bana. Ben de daha fazla durmayıp çıktım odadan. Salonu geçip ayakkabılıktan ayakkabılarımı, askılıktan da montumu alıp giydim. Telefonum ve cüzdanım zaten yanımdaydı.
Arka tarafa parkettiğim motoruma binip çalıştırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
«Kod Adı: Bordo»
AcciónDİYARBAKIR/SUR «2016» Siz şimdi sanıyorsunuz ki her eline silah alıp, kamuflaj giyen asker oluyor. Yok aslanım. Öyle olmuyor işte o işler. Sen gel bir de Sur'da, Tel Aviv'de gör askeri. Gel benim elimde yanan namluları gör. Gel 5 bin derecelere çıka...